کد خبر: ۹۷۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۴۶
سازمان غذا و دارو دستور جمع‌آوری دو محصول چربی‌سوز و لاغری را از بازار به دلیل خطرات آنها صادر کرد.

هشدار؛ این ۲ داروی چربی‌سوز و لاغری جمع‌آوری شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روابط عمومی سازمان غذا و دارو نسبت به فرآورده لاغری غیرمجاز چربی سوز جلبک و بلوبری هشدار داد.

فارس در خبری نوشت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فرآورده لاغری چربی سوز جلبک و بلوبری غیرمجاز بوده و دستور جمع آوری آن صادر شده است.بنابراین ضمن اعلام هشدار نسبت به عدم مصرف محصول لاغرکننده و چربی سوز جلبک و بلوبری با ادعای درمانی خاطرنشان می شود که استفاده از فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل تقلبی و غیرمجاز سلامتی افراد را به خطر انداخته و با توجه به اهمیت موضوع، اداره کل فراورده های سنتی و مکمل دستور جمع آوری این فرآروده غیرمجاز را داده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو توصیه کرد که مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده، فرآورده های سلامت محور را از مراکز معتبر (داروخانه) تهیه و برای اطمینان از سلامت محصولات، اصالت آن را از سامانه تی تک ttac.ir استعلام کنند.

هشدار؛ این ۲ داروی چربی‌سوز و لاغری جمع‌آوری شدند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: