کد خبر: ۹۷۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۴۵
باشگاه پرسپولیس تصمیم قطعی خود درباره فروش یا معاوضه ملی پوش ازبکستانی‌اش را گرفت.

واکنش پرسپولیس به پیشنهادات اوستون اورونوفبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده است که همچنان در بازار نقل و انتقالاتی فعالیتش را ادامه می‌دهد تا بازیکنان مد نظر خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی را جذب کرده و جای خالی بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند و عبدالکریم حسن را پر کند.

به گزارش مهر، از سوی دیگر اوستون ارونوف بازیکن پرسپولیس به دلیل حضور با تیم ازبکستان در بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس جزو غایبان تمرین این تیم است تا خوان کارلوس گاریدو پیگیر زمان حضور این بازیکن و نحوه اضافه شدن او به ترکیب شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس در آخرین گفت و گو با سرمربی اسپانیایی به طور رسمی اعلام به حفظ ارونوف کرده و عنوان کردند هیچ تصمیمی نسبت به فروش او ندارند. آنها به بازیکن المپیکی ازبک ها نیز اعلام کرده اند تنها پنج روز پس از پایان بازی‌های ازبکستان در المپیک فرصت دارد تا به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شود.

بنابراین ارونوف با وجود داشتن دو پیشنهاد مالی قابل توجه در پرسپولیس خواهد ماند تا بار دیگر با پیراهن این تیم بازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: