کد خبر: ۹۷۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
تعداد بازدید: ۱۰۹
پسر اسطوره فقید استقلال از تمایل فراوان پدرش برای آبی‌پوش شدن رامین رضاییان گفت.

پدرم خیلی دوست داشت رامین به استقلال بیایدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها با رامین رضاییان مذاکره کرده‌اند تا این بازیکن اسبق پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم پیراهن آبی بر تن کند.در همین خصوص "علی پورحیدری" پسر منصور خان پورحیدری با استقبال از اتفاق فوق به خبر ورزشی گفت: پدرم خیلی دوست داشت رامین رضاییان استقلالی شود و حتی در این رابطه با خود او هم صحبت کرد. وقتی بابا در بیمارستان بستری بود و رضاییان به ملاقاتش آمد، همین مسئله را با او در میان گذاشت. به نظرم رامین می‌تواند به استقلال کمک کند و از بابت سن و سال هم بعید است مشکلی به وجود بیاید چون تا همین چند ماه قبل می‌دیدیم که چقدر در سپاهان خوب بازی می‌کرد. او می‌تواند همین نمایش را در استقلال نیز ادامه بدهد.

در گزارش خبرورزشی آمده است:پسر اسطوره فقید استقلال ادامه داد: من موافق استقلالی شدن رامین رضاییان هستم و معتقدم او می‌تواند به تیم ما در فصل آینده کمک کند اما صالح حردانی هم باید حفظ شود. فراموش نکنیم صالح فصل قبل خیلی برای استقلال تلاش کرد و به واسطه بازی‌های خوب خود به تیم ملی نیز رسید بنابراین باید زمینه برای حفظ او را فراهم آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: