کد خبر: ۹۷۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
تعداد بازدید: ۴۸
بانک آینده، در ادامه روند بهبود ساختار خود، نسبت به انتشار اصلاح قرارداد بهره‌برداری پروژه فرمانیه مال در سامانه کدال اقدام نمود.

در سامانه کدال بانک آینده منتشر شد: افشای اصلاح قرارداد بهره‌برداری پروژه فرمانیه مالبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روابط عمومی بانک آینده؛ بر اساس گزارش منتشره در سامانه کدال، بانک آینده در راستای بهبود ساختار و برنامه‌های خود در روند مدیریت هزینه‌ها از اصلاح قرارداد بهره‌برداری پروژه فرمانیه مال خبر داده است.
بر اساس این گزارش، حفاظت از سرمایه سهامداران از جمله محورهای اصلی اقدامات بانک آینده در چند ماه اخیر بوده و با اتخاذ رویکردهای نوین و زیربنایی برای افزایش سودآوری، مدیریت هزینه‌ها، ارتقای زیرساخت‌‌‌های فناوری اطلاعات و مالی، همزمان منافع سهامداران و سپرده‌گذاران را نیز دنبال کرده است.
این بانک در نظر دارد با تکمیل و مولد‌سازی دارایی‌های خود برای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرمایه‌گذاری‌ها و بهبود کفایت سرمایه بانک گام بردارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: