کد خبر: ۹۷۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۴۲
قیمت دام زنده امروز ۲ مرداد ۱۴۰۳ از سوی اتحادیه سراسری دامداران کشور اعلام شد.

قیمت جدید دام زنده امروز ۲ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد/ جدول قیمتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ براساس داده‌های منتشرشده بازار دام زنده نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است و روند پیشین خود را طی کرده است.

گوسفند زنده در استان‌های قم و تهران بالاترین نرخ قیمتی را به خود اختصاص داده‌اند و به نظر می‌رسد با شروع مرداد ماه استان چهارمحال‌وبختیاری قصد تغییر جایگاه خود را ندارد و همچنان ارزان‌ترین قیمت گوسفند زنده به این استان اختصاص پیدا می‌کند.

در سطح استان تهران دام زنده با میانگین قیمت ۲۵۵ هزار تومان در بازار خریدوفروش می‌شود. گوسفند و گوساله زنده در این استان به ترتیب با نرخ بین ۳۱۰ هزار تا ۳۲۰ هزار تومان و ۱۹۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

در بازار روز استان اصفهان قیمت‌ها نسبت به هفته‌های گذشته تغییری نداشته‌اند. در سطح این استان گوسفند زنده بین ۲۸۰ هزار تومان تا ۳۳۰ هزار تومان نوسان دارد و گوساله زنده با نرخ ۱۸۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان متغییر است.

استان خراسان‌رضوی در جایگاه دومین استان کشور از نظر قیمت گوسفند زنده قرار دارد و همچنین گوسال زنده در این استان روند افزایشی داشته است. در این استان گوسفند زنده با قیمت بین ۲۷۰ هزار تومان تا ۲۸۰ هزار تومان متغییر است. گوساله زنده در این استان بین ۱۸۵ هزار تومان تا ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

تجارت‌نیوز در گزارش نوشت: فارس‌نشینان به طور میانگین به ازای هر کیلوگرم دام سبک ۲۴۳هزار ۷۵۰ تومان متحمل می‌شوند و گوسفند زنده در سطح این استان ۲۹۵ هزار تومان تا۳۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. گوساله زنده زنده نیز بین ۱۸۰ هزار تومان تا ۱۹۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

در استان همدان دام سبک را با نرخ میانگین ۲۴۸ هزار ۷۵۰ تومان توزیع می‌کنند و گوساله زنده بین ۱۹۰ تا ۲۱۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

مصرف‌کنندگان در استان قم دام زنده را با میانگین ۲۵۶ هزار ۲۵۰ تومان تهیه می‌کنند. در سطح این استان گوسفند زنده به قیمت ۳۱۵ هزار تومان تا ۳۲۰ هزار تومان نوسان دارد.

استان مرکزی همانند استان‌های دیگر با ثبات همراه بوده است در این استان گوسفند زنده بین ۳۰۵ هزار تومان تا ۳۱۵ هزار تومان و گوساله زنده با نرخ ۱۸۵ هزار تومان تا ۱۹۵ هزار تومان خریداری می‌شود.

استان چهارمحال‌وبختیاری با حفظ جایگاه خود گوسفند زنده را به قیمت ۲۶۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌کنند.

استان

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۳۱۰,۰۰۰

۳۲۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

اصفهان

۲۸۰,۰۰۰

۳۳۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

خراسان‌رضوی

۲۷۰,۰۰۰

۲۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

فارس

۲۹۵,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

همدان

۲۸۰,۰۰۰

۳۱۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۲۱۰,۰۰۰

قم

۳۱۵,۰۰۰

۳۲۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

مرکزی

۳۰۵,۰۰۰

۳۱۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۹۵,۰۰۰

چهارمحال‌وبختیاری

۲۶۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: