کد خبر: ۹۷۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵
تعداد بازدید: ۶۵
علیرغم مشکلات عدیده و عدم تامین کامل خوراک، شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان با تلاش شبانه‌روزی کارکنان، رکورد تولید ماهانه محصولات خود را در تیرماه ۱۴۰۳ شکست و گامی دیگر در جهت تحقق جهش تولید برداشت.

رکوردشکنی دوباره پتروشیمی مسجدسلیمان در سال جهش تولید: ۸۶ هزار تن اوره و ۵۳ هزار تن آمونیاک در تیرماه تولید شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، مدیریت این شرکت که از ابتدای سال جاری با تمرکز بر حل مشکلات و گلوگاه‌های کلان تولیدی، جهش قابل توجهی را در تولید محصولات این پتروشیمی رقم زده بود، در تیرماه 1403 با وجود مشکلات عدیده و عدم دریافت فشار گاز کافی، بار دیگر رکورد تولید ماهانه محصولات خود را جابجا کرد و دستاورد دیگری را در سال جهش تولید به ثبت رساند.
در این راستا، این شرکت در تیرماه امسال موفق به تولید ۸۶ هزار و ۳۴۵ تن اوره و ۵۳ هزار و ۱۶۹ تن آمونیاک شد که بالاترین میزان تولید ماهانه این محصولات از ابتدای بهره‌برداری تاکنون به شمار می‌رود.
دکتر معظمي، مدیرعامل شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان با صدور پیام تبریک و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند کارکنان، بر تداوم روند پایدار و مثبت این مجتمع تاکید کرد و اظهار داشت: "با پیگیری و برگزاری جلسات متعدد، حل مشکل دریافت گاز خوراک با مقدار کافی طبق تعامل با اداره گاز استان خوزستان در حال تسریع است و با تامین کامل خوراک مورد نیاز، بزودی شاهد تحقق ظرفیت اسمی کارخانه خواهیم بود."
این موفقیت در حالی بدست آمده است که شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان با چالش‌های متعددی از جمله کمبود خوراک، فرسودگی تجهیزات و تحریم‌های ظالمانه روبرو بوده است. با این حال، عزم و تلاش راسخ کارکنان این مجموعه در کنار مدیریت جهادی و دانش‌بنیان، این شرکت را به یکی از پیشرانان صنعت پتروشیمی کشور تبدیل کرده و الگویی موفق برای سایر واحدهای تولیدی در مسیر تحقق جهش تولید به شمار می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: