کد خبر: ۹۷۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۵۴
قیمت گوشت قرمز امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

قیمت جدید گوشت قرمز امروز ۱ مرداد ۱۴۰۳/ گوشت گران شد؟ + جدولبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ قیمت انواع گوشت قرمز امروز دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. بر اساس فهرست اعلام‌شده بازار گوشت قرمز به طور کلی روند ثابتی را طی کرده است و تنها ران گوسفندی با شروع ماه جاری به اوج رسید.

ران گوسفندی در سطح استان‌های مختلف با برچسب گران‌ترین نوع گوشت قرمز با نرخ یک میلیون ‌و ۶۸۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت گوشت ‌شقه گوسفندی همچنان فریز شده است و ۷۵۹ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می‌رسد. ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی به قیمت ۶۵۰ هزار تومان تهیه می‌شود.

گوشت خورشتی گوسفندی بدون استخوان و بدون چربی با قیمت ۶۵۵ هزار ۳۱۰، شقه گوسفندی تنظیم بازار با قیمت ۶۹۹ هزار تومان و راسته بدون استخوان گوسفندی به قیمت ۷۵۰ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۶۵۵ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم و سردست گوسفندی بره در بسته‌های ۳.۵ کیلوگرمی، ۷۱۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است و ران ممتاز گوسفندی ۹۱۹ هزار تومان در سطح بازار عرضه می‌شود.

دنبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد با قیمت ۱۸۶ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم و همچنین شیشلیک با قیمت ۷۳۵ هزار تومان در بازارقیمت‌گذاری شده است.

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد به ازای هر کیلوگرم با نرخ ۱۹۹ هزار تومان، لاشه گوسفندی تنطیم بازار ۶۷۹ هزار تومان و استیک گوشت ۹۵ درصد ۲۳۶ هزار تومان معامله می‌شود که قیمت این نوع گوشت نسبت به چند روز گذشته تغییری نکرده و روند افقی را در پیش گرفته است.

در سطح پایتخت نیز مصرف‌کنندگان، گوشت چرخ‌کرده مخلوط را به ازای هر کیلوگرم ۳۷۵ هزار تومان تهیه می‌کنند.

گوسفند زنده

۳۵۹,۰۰۰

ران گوسفندی

۱,۶۸۰,۰۰۰

گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی

۶۵۵,۳۱۰

شقه گوسفندی تنظیم بازار

۶۹۹,۰۰۰

ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی

۶۵۰,۰۰۰

بسته شقه گوسفندی(۱۰ کیلوگرمی)

۷۵۹,۰۰۰

راسته بدون استخوان گوسفندی

۷۵۰,۰۰۰

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد

۶۵۵,۳۱۰

لاشه گوسفندی تنظیم بازار

۶۷۹,۰۰۰

دنبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد

۱۸۶,۹۶۰

ران ممتاز گوسفندی

۹۱۹,۰۰۰

استیک گوشت ۹۵ درصد

۲۳۶,۰۰۰

خورشتی گوسفندی

۹۵۰,۰۰۰

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: