کد خبر: ۹۷۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
تعداد بازدید: ۳۳
تراکتور تیمی رؤیایی بسته و با جذب بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، ایگور پوستونسکی، مهند علی و ادامه همکاری با شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری و ریکاردو آلوز به یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی در لیگ بیست و چهارم بدل شده است. با توجه به خریدهای انجام شده، خیلی‌ها معتقدند تراکتور به سقف بودجه رسیده و نمی‌تواند مبلغ دیگری را برای جذب بازیکن جدید هزینه کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ طی یکی دو روز اخیر خبری مبنی بر اینکه تراکتور با سردار آزمون مذاکره کرده و شاید این مهاجم ۲۹ ساله را جذب کند، منتشر شد. حتی برخی از قول محمدرضا زنوزی مالک تراکتور عنوان کردند وقتی سردار قصد بازی در تیم‌های عربی را دارد، چرا به تراکتور نیاید؟ شایعه‌ای که هنوز هم تکذیب نشده اما موانع بزرگی پیش روی خود دارد که یکی از آنها علاقه آزمون به ادامه بازی در فوتبال اروپاست. به گزارش ایرنا، نکته مهمی که باید به آن توجه داشت، این است که سردار تا تابستان ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد و در لورکوزن دستمزد بالایی دریافت می‌کند و حتی اگر با باشگاهی جدید به توافق نرسد، می‌تواند تمام و کمال حقوق خود را از باشگاه آلمانی دریافت کند. از طرفی دیگر مبلغ رضایتنامه آزمون، 12.5 میلیون یورو است، یعنی تراکتور یا هر باشگاه ایرانی دیگر باید به اندازه دو برابر سقف بودجه خود هزینه کند تا فقط رضایتنامه آزمون را از بایرلورکوزن بگیرد. ضمن اینکه دستمزد سردار هم مشخص است و اگر به آسیا بیاید، کمتر از پنج میلیون یورو نمی‌خواهد.
با توجه به این مسائل، حضور آزمون در تراکتور را باید یک خبر جذاب، فقط برای فضای مجازی بدانیم؛ خبری که یکی دو روز هواداران تراکتور را جذب خود می‌کند و دیگر اثری از آن نخواهیم دید. البته آزمون در مصاحبه‌های قبلی خود تأکید کرده بود که در لیگ ایران به تراکتور علاقه‌مند است اما همین نکته به تنهایی نمی‌تواند باعث حضور او در تیم تبریزی شود.
آزمون این روزها در آلمان حضور دارد و در مذاکره با مسئولان بایرلورکوزن دنبال راهی برای جدایی می‌گردد. این مسیر شاید به اسپانیا و باشگاه سویا ختم شود که نیمی از دستمزد کنونی سردار در لورکوزن را به او پیشنهاد داده و البته در حال مذاکره است تا ستاره تیم ملی ایران را برای یک فصل قرض بگیرد. هنوز کسی نمی‌داند آینده سردار به چه شکل رقم خواهد خورد. شاید هم بازگشت به زنیت و لیگ روسیه و شاید هم به فوتبال آسیا در دستورکار شماره ۲۰ تیم ملی ایران قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: