کد خبر: ۹۷۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۴۴
با وجود کامنت‌های زیاد زیر پست‌های رامین رضاییان، این بازیکن تصاویر قدیمی خود را پاک نکرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تصمیم رامین رضاییان مبنی بر پیوستن به استقلال، یکی از مهمترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی بود. زمانی که رامین در جشن قهرمانی جام حذفی سپاهان از این تیم خداحافظی کرد، شاید کمتر هواداری از پرسپولیس فکر می‌کرد این بازیکن را با پیراهن استقلال ببیند.

به گزارش ورزش سه، با این حال به گفته خود رامین، استقلالی‌ها از دو ماه قبل برای آبی پوش شدن این مدافع راست تلاش می‌کردند و سرانجام این انتقال جنجالی رقم خورد.

2056052

در روزهای اخیر کامنت‌های زیادی زیر پست‌های سالهای گذشته رامین با پیراهن پرسپولیس گذاشته شده و هواداران دو تیم از او خواستند این پست‌ها را پاک کند اما رامین هیچ یک از این تصاویر را پاک نکرد تا عکس‌های او با لباس قرمز همچنان بخش عمده‌ای از پیج او را تشکیل بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: