کد خبر: ۹۷۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۴۶
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران، گفت: خودروهای خارجی حدود ۵ درصد و خودروهای داخلی نیز حدود ۷ درصد در بازار کاهش قیمت داشته است.

کاهش قیمت خودرو داخلی و ریزش بهای خودرو چینی در بازاربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ به گفته اسد کرمی، قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار کاهش یافته است.

فارس در خبری نوشت:وی درباره آخرین وضعیت خودرو در بازار تهران، اظهار داشت: بازار خودرو در رکود به سر می‌برد ضمن اینکه روند قیمت خودرو در بازار کاهشی شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران بیان داشت: خودروهای خارجی حدود ۵ درصد و خودروهای داخلی نیز حدود ۷ درصد در بازار کاهش قیمت داشته است.

وی مدعی شد: واردات خودرو و ثبت‌نام خودرو جانبازان از عوامل تاثیرگذار بر کاهش قیمت خودرو در بازار بوده است، البته واردات خودرو هنوز به نقطه مطلوب نرسیده است.

کرمی بیان داشت: خودروهای چینی نیز در بازار مشتری چندان ندارد و قیمت این خودروها در بازار نسبت به خودروهای دیگر کاهش قیمت بیشتری دارد.

وی اظهار داشت: قطعات خودروهای چینی در بازار تقریبا کمیاب است و لذا اگر قطعه‌ای از یک خودروی چینی خراب شود دارنده خودرو به سختی می‌تواند آن قطعه را پیدا و جایگزین کند به همین دلیل خودروهای چینی چندان در بازار مشتری ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: