کد خبر: ۹۷۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۴۱
رضا میرزایی وینگر استقلال راهی انزلی شده تا قرارداد خود را با ملوان امضا کند.

وینگر استقلال به ملوان پیوستبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال ملوان این روزها امور نقل و انتقالاتی خود را با استفاده از بازیکنان سرباز پیش می‌برد و آماده حضور در رقابت‌های لیگ بیست و چهارم می‌شود.

به نقل از ورزش سه در تازه‌ترین انتقال رضا میرزایی، وینگر تیم استقلال که فصل گذشته دچار مصدومیت شد و لیگ را از دست داد، راهی انزلی شده تا به این تیم ملحق شود.

میرزایی که در سپاهان روزهای خوبی داشت، جلسه نهایی را همراه با امید نورافکن در باشگاه ملوان با مدیرعامل این تیم برگزار خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل جلالی و علیرضا جعفرپور هم به این تیم ملحق شده بودند. رضا میرزایی دومین بازیکن استقلال است که به ملوان ملحق می‌شود.

این در حالی است که ملوان امکان خرید ۷ بازیکن لیگ برتری را هم خواهد داشت تا سعید دقیقی شرایط فوق‌العاده را در این پنجره پشت سر بگذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: