کد خبر: ۹۷۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۹۷
با ودیعه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۱۸ میلیون تومان می‌توان یک خانه ۱۶۲ متری در جنت‌آباد شمالی اجاره کرد.

اجاره نشینی در جنت‌آباد چقدر هزینه دارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ،جنت آباد محله‌ای تقریبا مرفه‌نشین در شمال غرب تهران که در منطقه ۵ شهرداری واقع شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین،محله جنت آباد از شمال به حصارک، از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی، از غرب به شهران و از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی، چهاردیواری و پونک متصل می‌شود. وسعت محله جنت آباد باعث شده که این محله به سه بخش مرکزی، شمالی و جنوبی تقسیم شود. این موضوع باعث شده تا قیمت خانه و اجاره نشینی در این محله تهران در هر یک از این سه قسمت محله متفاوت باشد. در ادامه به بررسی هزینه اجاره مسکن در این محله معروف تهران خواهیم پرداخت.

اگر بودجه‌ای حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارید، می‌توانید واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری را که هشت سال سن دارد، رهن کامل کنید.

واحد دیگری در جنت‌آباد جنوبی با متراژ ۶۸ متر، دو اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۸۳ با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و پرداخت ماهیانه ۱۳ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

 

اجاره نشینی در جنت‌آباد چقدر هزینه دارد؟

آپارتمان دیگری در جنت آباد مرکزی با ودیعه ۵۵۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه ۱۲ میلیون تومان قابل اجاره است. واحد مذکور ۱۳ ساله و ۱۱۰ متری است.

با ودیعه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌توان یک واحد ۱۲۸ متری با سن بنای ۹ سال را در جنت آباد جنوبی رهن کامل کرد.

خانه‌ای ۸۵ متری ساخت سال ۱۳۸۸ با پول پیش ۸۰۰ میلیون تومان برای اجاره گذاشته شده است. کرایه این واحد نیز ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: