کد خبر: ۹۷۳۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۱۴۰
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تهران گفت: در زمان حاضر قیمت خودروهای مونتاژی ۱۰درصد، خودروهای خارجی ۷درصد و خودروهای داخلی ۵درصد کاهش داشته‌اند.

خودرو در بازار ارزان شد/ خارجی ها چقدر ریختند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اسد کرمی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بازار خرید و فروش خودرو با روند کاهشی قیمت‌ها روبه‌رو شده است، گفت: آغاز ثبت سفارش خودروهای وارداتی آن هم برای متقاضیان جدید به‌همراه خرید و فروش حواله جانبازان باعث شده است قیمت انواع خودروهای مونتاژی و داخلی کاهش پیدا کند.

تسنیم در خبری نوشت:وی اضافه کرد: در زمان حاضر قیمت خودروهای مونتاژی ۱۰ درصد، خودروهای خارجی ۷ درصد و خودروهای داخلی ۵ درصد کاهش داشته‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران با اعلام اینکه "در صورت رونق ثبت سفارش خودرو و عرضه محصولات به بازار، شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها خواهیم بود." تصریح کرد: این موضوع را نیز باید توجه داشته باشیم که با تغییر دولت بازار در انتظار سیاستگذاری جدید برای صنعت خودرو است و همین انتظار باعث می‌شود کمتر کسی نسبت به خرید خودرو اقدام کند و منتظر تعیین تکلیف اوضاع باشد.

قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار به‌شرح زیر است:

 

14030420150032694305271910.jpeg

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: