کد خبر: ۹۷۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۷۱
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت کنونی برنج ایرانی در آستانه فصل برداشت به سبب ازدیاد عرضه ۵ تا ۶ درصد کاهش یافته است.

قیمت برنج ایرانی اعلام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رضا کنگری از کاهش ۵ تا ۶ درصدی قیمت برنج ایرانی در آستانه فصل برداشت تولید داخل خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو برنج هاشمی در عمده فروشی‌ها ۹۵ تا ۱۰۰ هزارتومان، برنج پرمحصول ۶۵ تا ۱۰۰ هزارتومان و برنج خارجی ۴۵ تا ۵۵ هزارتومان است که با احتساب حداکثر ۱۲ تا ۱۵ درصد سود به دست مصرف کننده می‌رسد.

به گزارش بازار،به گفته او، با توجه به رکود حاکم بر بازار، قیمت روغن کاهش یافته است. همچنین قیمت حبوبات از ثبات نسبی در بازار برخوردار است.

کنگری با بیان اینکه کمبودی در تامین ذخایر کالاهای اساسی ایام محرم نداریم، افزود: با توجه به فراوانی عرضه، پیش‌بینی می‌شود که قیمت کالاها در ایام محرم تغییری نداشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: