کد خبر: ۹۷۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۵۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از پلمب فروشگاه محصولات چرمی به علت گرانفروشی خبر داد.

فروشگاهی که تعزیرات پلمب کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت ۱۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریالی برای گرانفروشی و حراج کالا خارج از مقررات محصولات چرمی خبر داد.

بنابر گزارش مهر، سید مرتضی مدنی گفت: پرونده واحد صنفی عرضه کننده محصولات چرمی به دلیل گرانفروشی به ارزش یک میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال و حراج کالا خارج از مقررات نظام صنفی در شعبه اول سیار تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهامات انتسابی را محرز و علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلفات بر سر در واحد به مدت ۱۰ روز، متخلف را برای گرانفروشی به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدنی گفت: شعبه همچنین برای حراج کالا خارج از مقررات نظام صنفی ۴۰ میلیون ریال به جریمه اضافه و در متخلف را در مجموع به پرداخت ۱۸ میلیارد ۳۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: بازرسان اتاق اصناف مشهد در بازرسی از یک واحد صنفی عرضه کننده محصولات چرمی گزارش تخلفات این واحد را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: