کد خبر: ۹۷۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۷۰
جهانگیر گفت: این هفته فرصتی برای ارائه عملکرد دستگاه قضائی به مردم عزیزمان است.

توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درباره هفته قوه قضاییهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سخنگوی قوه قضاییه گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی برای ارائه عملکرد دستگاه قضایی به مردم است.

مهر در خبری نوشت: اصغر جهانگیر در حاشیه دیدار مسؤولان دستگاه قضائی با رهبر انقلاب گفت: هفته قوه قضائیه که از اول تیر تا ۷ تیرماه هر سال برگزار می‌شود، برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و یاران ایشان است که این مراسم امروز هم مثل سنوات گذشته قرار است برگزار شود.

وی افزود: در این هفته که از روز ۵ شنبه آغاز شده با تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام (ره) در حرم مطهر شروع شد و رئیس قوه قضائیه و مسئولان قضائی امروز خدمت مقام معظم رهبری رسیدند تا با استماع بیانات و فرمایشات معظم له بتوانیم چراغ راه آینده را داشته باشیم.

جهانگیر گفت: این هفته فرصتی برای ارائه عملکرد دستگاه قضائی به مردم عزیزمان است و از طرف دیگر برای بیان تلاش‌هایی است که همکاران عزیز ما در مجموعه دستگاه قضائی انجام می‌دهند تا بتوانیم قدردان زحمات آنها باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: