کد خبر: ۹۷۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۵۲
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دریافت رشوه ۳۲ هزار دلاری ۶ عضو شورای شهر سردشت خبر داد.

صدور کیفرخواست برای ۶ عضو شورای این شهر به اتهام رشوهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور کیفرخواست برای ۶ عضو شورای اسلامی شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ناصر عتباتی در این باره اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال جاری با گزارش مرجع امنیتی مبنی بر اخذ رشوه ۶ عضو شورای شهر سردشت موضوع در دستور کار دادستانی این شهرستان قرار گرفت و با دستور قضایی و تحقیقات انجام شده تعداد ۹ نفر که ۶ نفر از آن‌ها از اعضای شورای شهر سردشت بودند به جرم رشا و ارتشا تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند.

عتباتی ادامه داد: در تحقیقات مقدماتی در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب سردشت مشخص شد که ۶ نفر از اعضای شورای شهر سردشت جمعاً مبلغ ۳۲ هزار دلار از ۳ متهم دیگر رشوه دریافت کرده‌اند و با توجه به گزارش مرجع امنیتی، تحقیقات مقدماتی صورت گرفته، بزه ارتکابی توسط این افراد محرز و پرونده با صدور کیفرخواست به منظور صدور رای به محاکم کیفری دو ارسال شد.

عتباتی افزود: وفق قانون با توجه به صدور کیفرخواست تعلیق متهمین اعلام شده است و مشارالیهم از تاریخ صدور کیفرخواست از عضویت در شورا معلق خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: