کد خبر: ۹۷۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۸۰
شرکت آهن و فولاد ارفع با همکاری اداره کل راه‌آهن استان یزد فاز اول پروژه اتصال منطقه فولادی اردکان به خط را‌ه‌آهن سراسری را به سرانجام رساند و این خط ریلی امروز با حضور دکتر سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل محترم شرکت راه‌آهن کشور و برخی مسئولان کشوری و استانی افتتاح گردید و کار خود را آغاز نمود‌.

افتتاح فاز یک پروژه اتصال منطقه فولادی اردکان به شبکه ریلی کشور با پیشرانی شرکت آهن و فولاد ارفعبه گزارش خبرداغ به نقل از معدن نامه، این پروژه به منظور اتصال و دسترسی به 15 هزار کیلومتر شبکه ریلی کشور با هدف سهولت در امر حمل مواد اولیه و محصول و کاهش حمل و نقل جاده ای و تصادفات آن، کاهش ترافیک و مصرف سوخت های فسیلی و همچنین حفظ محیط زیست و کاهش هزینه های حمل و نقل از سال ۱۳۹۹ در دست اجرا قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: