کد خبر: ۹۷۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۸۴
نشان عالی مدیر اثرگذار روابط عمومی در «دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی» و «بیست و سومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران» به دکتر زهیر مطهری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی بانک شهر اختصاص یافت.

اهدای نشان عالی مدیریت اثرگذار روابط عمومی به بانک شهربه گزارش خبرداغ به نقل ازروابط عمومی بانک شهر، دومین اجلاس ملی مدیران روابط عمومی و بیست سومین دوره جوایز صنعت روابط عمومی ایران طی مراسمی با عنوان "رهبری روابط عمومی در عصر تحولات" با محورهای روابط عمومی و هوش مصنوعی، پایداری، داستان سرایی و خلاقیت، چالش ها و فرصت های آینده آن به همت انجمن متخصصان روابط عمومی با حضور مدیران، متخصصین و فعالان حوزه روابط عمومی کشور برگزار شد.
در این مراسم با قدردانی از اقدامات بانک شهر در توجه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی؛ نشان عالی مدیر اثر گذار روابط عمومی به دکتر زهیر مطهری مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی بانک شهر اختصاص یافت.
ارتقای دانش و مهارت‌های تخصصی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و تجارب بین فعالان حوزه روابط‌عمومی، شناسایی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو و ارائه راهکارهای عملی برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط‌عمومی در ایران از مهم ترین اهداف برگزاری دومین اجلاس ملی مدیران روابط ‌عمومی بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: