کد خبر: ۹۷۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۱۸۴
آتش سوزی کارخانه لاستیک سازی در شهریار به سرعت و بدون خسارت جانی، مهار شد.

مهار فوری آتش سوزی شرکت لاستیک سازی در شهریاربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و بین الملل کارخانه لاستیک سازی واقع در شهریار ،حوالی ساعت ١٣ امروز ٢١ خرداد آتش سوزی به طور کامل بدون تلفات جانی مهار شده است.

در گزارش روابط عمومی این شرکت آمده است:خوشبختانه این حادثه هیچ گونه صدمات جانی نداشته و خسارت محدودی به اندکی از اقلام تولیدی سنواتی وارده شده است که تحت پوشش بیمه آتش سوزی بوده اند.تعدادی از همکاران که در حریان مهار آتش سوزی به صورت خودجوش به نیرو های آتش نشانی یاری می رسانده اند دچار مصدومیت سطحی میشوند که همگی تحت درمان سرپایی قرار گرفته اند و حالشان مساعد و ترخیص شده اند.

آتش سوزی مذکور در قسمت کوچکی از انبار روباز شرکت لاستیک سازی رخ داده و مابقی محصولات این انبار از آتش سوزی در امان بوده اند و اقدامات لازم جهت نگهداری ایمن آنها به عمل آمده و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

همچنین بخش هایی از شرکت بیان نموده اند: باتوجه به تغییرات روزهای اخیر در این شرکت که با مقاومت‌هایی همراه بوده است، هرگونه آسیب عامدانه احتمالی در کنار اهمال مدیران قبلی در دپوی غیر اصولی و عدم رعایت ضوابط HSE و موارد دیگری از این دست دور از انتظار نمی‌باشد که در دست بررسی توسط شرکت می باشد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: