کد خبر: ۹۷۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
تعداد بازدید: ۶۶
پنج کارگر بر اثر آتش سوزی رستوران پدیده شاندیز خراسان رضوی مصدوم شدند.

آخرین جزئیات از آتش‌ سوزی در پدیده شاندیزبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فرماندار طرقبه شاندیز در خراسان رضوی گفت: پنج کارگر بر اثر آتش سوزی در رستوران پدیده شاندیز در این شهرستان مصدوم شدند.

حمیدرضا ضیایی رحیمیان روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این حریق حوالی ساعت ۲ بامداد امروز روی داده و چند خودروی آتش نشانی از مشهد برای مهار آتش به محل اعزام شده اند.

وی گفت: آتش در محل انباری و رختکن کارگران رستوران پدیده شاندیز رخ داده و پنج کارگر رستوران در اثر آتش سوزی دچار دودزدگی و مشکل تنفسی شده و به مرکز درمانی منتقل شده اند.

وی اعلام کرد: خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی این کارگران خوب گزارش شده است.

بر اساس اعلام دستگاه‌های خدماتی شمار ساکنان شهرستان طرقبه و شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

همچنین اکنون ۱۵ آبادی شهرستان طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگر پذیر هستند.

شهرستان طرقبه شاندیز نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه‌های طبیعی کوهستانی، چشم‌اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: