کد خبر: ۹۷۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۶۶
قیمت گندم امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

قیمت جدید گندم اعلام شد/ جزییات تغییر قیمتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ خرید گندم توسط مراکز تحت پوشش استان لرستان از مرز ۳۵ هزار تن گذشته است.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت گندم امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ همچنان به روال قبل باقی مانده است.

قیمت گندم معمولی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت گندم دوروم ۱۸ هزار تومان اعلام شده است. میزان خرید تضمینی گندم نیز در سال زراعی گذشته ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. در حالی که امسال میزان خرید تضمینی گندم ۱۳.۵ میلیون تن پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی می‌شود خرید گندم در استان لرستان به ۵۵۰ هزار تن می‌رسد

با توجه به افزایش میزان خرید تضمینی گندم، حجت‌ا... بیرانوند، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان، اظهار کرد: در استان لرستان خرید گندم ۳۵ هزار تن مازاد بر نیاز کشاورزان لرستان صورت می‌گیرد که با تجهیز ۴۸ مرکز آغاز و تاکنون در جنوب استان بخش عمده محصول برداشت و خریداری شده است. کار برداشت ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود خرید تضمینی گندم در این استان به ۵۵۰ هزار تن برسد که نسبت به سال قبل رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرده است.

وی ادامه داد: گندم خریداری‌شده در سیلوها و مراکز ذخیره‌سازی استاندارد نگهداری و به تدریج در اختیار کارخانجات آسیابانی جهت تامین آرد مورد نیاز استان قرار خواهد گرفت. ضمنا گندم مازاد بر نیاز استان بر اساس برنامه ابلاغی به سایر استان ها ارسال خواهد شد لازم به ذکر است استان لرستان جز هفت استانی است که بیش از نیاز خود گندم تولید می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: