کد خبر: ۹۷۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۶۸
محمد مهاجری گفت: « در سال ۱۴۰۰ ردصلاحیت آقای لاریجانی هدیه‌ای به مرحوم آقای رئیسی بود و در حال حاضر نیز هدیه‌ای ارزشمند برای آقای قالیباف است.»

ردصلاحیت لاریجانی هدیه‌ای ارزشمند به قالیباف است /یک مهندسی بسیار شیک صورت گرفت /شاید قاضی‌زاده‌ و زاکانی انصراف دهندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمد مهاجری، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با خبرنگار هم‌میهن گفت: «ضمن احترام به دو نفر از کاندیداها، به نظر می‌آید که یک مهندسی بسیار شیک در انتخابات صورت گرفت. همان‌طور که در انتخابات ۱۴۰۰ نتیجه انتخابات از پیش روشن بود، در ۱۴۰۳ نیز نتیجه انتخابات حداقل از نظر آن‌هایی که این ترکیب را طراحی کردند، مشخص است.»

وی گفت: « در سال ۱۴۰۰ ردصلاحیت آقای لاریجانی هدیه‌ای به مرحوم آقای رئیسی بود و در حال حاضر نیز هدیه‌ای ارزشمند برای آقای قالیباف است.»

مهاجری ادامه داد: «به نظر من ممکن است در جریان اصولگرا دوگانه‌هایی ایجاد شود که امکان دارد این دوگانه میان آقایان قالیباف و جلیلی باشد. احتمالاً بخشی از جریان اصولگرایی پشت سر آقای جلیلی قرار خواهند گرفت که تعدادشان زیاد نیست و بخشی دیگر به اردوگاه قالیباف خواهند رفت. در چنین شرایطی برداشت من برگزاری یک انتخابات با مشارکت ۳۵ تا ۴۰ درصدی است.»

این تحلیلگر سیاسی درباره کاندیداهایی که در نهایت از رقابت کنار خواهند رفت، گفت: «تحلیل من این است که بعید نیست قاضی‌زاده‌هاشمی و زاکانی انصراف دهند. حضور آن‌ها در صورتی موضوعیت داشت که لاریجانی یا جهانگیری در انتخابات حاضر بودند. در حال حاضر که این مسئله موضوعیتی ندارد، بعید می‌دانم که بمانند. البته احتمال می‌دهم که تا پایان مناظره‌ها باشند و بعد انصراف بدهند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: