کد خبر: ۹۷۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۸۰
سرلشکر سلامی درگذشت پدر رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درگذشت والد سردار علی‌محمد نایینی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
برادر گرانقدر سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر علی محمد نایینی
رئیس محترم مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس

سلام علیکم؛
درگذشت جانکاه والد ارجمند جنابعالی ابوالشهید "مرحوم حاج خلیل نایینی"؛ موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

بی شک همت علوی این پدر مؤمن و متمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تربیت فرزندانی مجاهد، خدوم، انقلابی و ولایت مدار چون "شهید حمید رضا نایینی"، پاسدار رشید اسلام جواد نایینی فرمانده پیشین سپاه کاشان و نیز آن برادر عالیقدر که در صحنه مبارک تاریخ نگاری دفاع مقدس و تبیین حقایق و واقعیت‌های آن مقطع تاریخی ماندگار، صادقانه مجاهدت می‌کنید، ذخیره‌ی اخروی برای آن مرحوم به شمار می‌رود.

این مصیبت جانکاه را به بیت مکرم و بازماندگان گرامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و فرزند شهیدش علیرضای عزیز و برای جنابعالی و سایر سوگ دیدگان معزز صبر و آرامش توام با ثبات قدم طلب می‌کنم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: