کد خبر: ۹۷۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۶۲
مسئولان استقلال با دو ستاره دیگر خود برای تمدید قرارداد آنها تماس هایی را حاصل کرده‌اند.

دو ستاره استقلال در صف تمدید قراردادبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیران باشگاه استقلال با وجود اینکه این روزها بیشتر در بحث‌های کلان مشغول برنامه‌ریزی برای فصل آینده هستند، اما در فضای نقل و انتقالاتی نیز اقداماتی را انجام داده‌اند.

به نقل از ورزش سه اصلی‌ترین مساله‌ای که درباره استقلال وجود دارد، پایان قرارداد چند ستاره این تیم است. در این راستا روز پنجشنبه گذشته مدیران استقلال با مدیربرنامه های روزبه چشمی مذاکراتی برای تمدید قرارداد داشتند و قرار است جلسات دیگری نیز در این خصوص برگزار شود تا دو طرف به نتیجه برسند.

حالا دو بازیکن دیگر هم که قراردادشان خاتمه یافته، مورد توجه باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد هستند. آرش رضاوند و ابوالفضل جلالی دو بازیکنی هستند که مسئولان استقلال برای تمدید قرارداد آنها پیغام داده‌اند.

به نظر می‌رسد جلالی و رضاوند طی روزهای آینده به طور رسمی پای میز مذاکره با مدیران استقلال بنشینند تا آنها نیز در صورت توافق قرارداد خودرا تمدید کنند و برای فصل جدید هم پیراهن آبی برتن داشته باشند.

استقلالی‌ها برای فعالیت بیشتر در نقل و انتقالات منتظر انتخاب مدیرعامل جدید و جلسه با جواد نکونام در بحث سرمربیگری هستند و بعد از آن به طور جدی‌تر وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: