کد خبر: ۹۷۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۹۰
رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران ضمن اشاره به کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت گوساله نر و گاو درباره واردات دام توضیح داد که دام به اندازه نیاز داریم و هیچ کمبودی وجود ندارد.

روند نزولی قیمت دام زنده/ واردات قیمت گوشت را ریخت؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ احمد مقدسی در پاسخ به این سوال که قیمت دام زنده چه تغییراتی داشته است؟ گفت: قیمت دام زنده گوساله نر کیلویی ۱۸۰ تا ۱۹۰ هزار تومان است که در یک ماهه اخیر گوساله نر زنده و ماده گاو حدود ۳۰ هزار تومان کاهش داشته است.

ایسنا در خبری نوشت:وی با اشاره به اینکه قیمت گوشت تولید داخل بسیار کاهشی شده، زیرا آنقدر گوشت وارد شده که بازار را اشباع کرده است گفت: در نتیجه با کاهش تقاضا، دام روی دست دامداران مانده و خریداران تمایل دارند گوشت وارداتی بخرند.

رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران تصریح کرد: کارخانه‌های تولید فرآورده‌های گوشتی نیز از گوشت‌های وارداتی استفاده می‌کنند و کسی گوشت ماده گاو را نمی برد.

مقدسی با اشاره به اینکه باید واردات گوشت با ارز ترجیحی منطقی باشد، گفت: متاسفانه این گوشت‌ها با ارز ترجیحی وارد می‌شوند و تبدیل به سوسیس و کالباس شده و از آن طرف صادر می شوند که در حقیقت سود اصلی را دیگران می‌برند.

رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی گاوداران در پایان گفت: دام به اندازه نیاز داریم و هیچ کمبودی وجود ندارد و نیاز به واردات نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: