کد خبر: ۹۷۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۹۸
پیام مدیرعامل بانک آینده به مناسبت 14 و 15 خردادماهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک آینده، دکتر اسکندری، مدیرعامل بانک آینده؛ با ارسال پیامی سال‌روز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران ایشان در قیام خونین 15 خرداد 1342 را به ملت شریف ایران و مجموعه بانک آینده تسلیت گفتند.
در متن این پیام آمده است:
این انقلاب در هیچ کجای جهان بی نام «او» شناخته‌شده نیست

همکاران گرامی؛
«خرداد»، زمانی برای یادآوری دو مفهومِ «قیام» و «اندوه» است؛ قیامِ سرنوشت‌ساز 15 خرداد که نقطه‌عطف، مبدأ و آغازگر انقلاب اسلامی است و اندوهِ از دست دادن رهبری بی‌نظیر و بلنداندیش که رهنمودهای داهیانه‌اش به‌حق، الهام‌بخش تمامی آزادگان راستین و حق‌طلبان سراسر جهان است.
بدون‌شک قیام تاریخی و ضد استبدادی 15 خرداد که با پیروی از بیانات امام خمینی(ره) شکل گرفت، سرآغاز راهی شد که در ادامه آن با تأسی از فرهنگ عاشورای حسینی، ارزش‌هایی هم‌چون ایثار و شهادت در کالبد جامعه ایران اسلامی، جانی دوباره گرفت.
انقلاب اسلامی‌ ایران به رهبری بی‌نظیر امام خمینی(ره)، یک انقلاب واقعی و تمام‌عیار به‌شمار می‌رود. در واکاوی شخصیتی حضرت امام(ره) ویژگی‌های تدبر، شجاعت، تفکر، آگاهی به زمان و مسائل جهانی به‌عینه تجلی یافته و ایشان با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین و بدیع، بزرگ‌ترین انقلاب معاصر را هدایت کردند.
اگرچه کوچ آن پیر فرزانه، داغی بس عظیم بر تارک انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران باقی نهاد، اما خداوند متعال را شاکر هستیم که این حرکت سترگ، هم‌چنان با اقتداری بیش از گذشته در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی به موفقیت‌ها و نوآوری‌های بی‌بدیلی دست می‌یابد.
بر خود لازم می‌دانم؛ سال‌روز بزرگداشت رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در قیام خونین 15 خرداد 1342 را به ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مجموعه بانک آینده تسلیت عرض نموده و امیدوارم با پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، در جهت اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز، بیش از پیش کوشا باشیم.
بهمن اسکندری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: