کد خبر: ۹۷۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
تعداد بازدید: ۲۱۰
در سال 1402 محقق شد؛ تحقق 100 درصدی تعهدات بانک آینده در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوریبه گزارش خبرداغ به نقل از بانک آینده؛ بانک آینده در راستای عمل به مسئولیت‌اجتماعی خود و هم‌سو با سیاست‌های کلان کشور مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، طی سال 1402، صد در صد تعهدات خود را به‌انجام رسانده است.
به گزارش روابط‌عمومی بانک آینده؛ بانک آینده طی سال 1402، تعداد بیش از 12،000 فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری با مجموع مبلغ بیش از 7000 میلیارد ریال پرداخت کرده است که این رقم، حکایت از تحقق 100 درصدی تعهدات بانک آینده در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری دارد.
شایان ذکر است؛ پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری از سوی بانک آینده در سال 1402 نسبت به سال 1401 از نقطه‌‌نظر مبلغ 11 درصد، رشد داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: