کد خبر: ۹۷۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۲۳۱
رئیس دولت های نهم و دهم می گوید: من آینده را خیلی خوب و عالی می بینم. بگونه ای که از همه این غم و غصه هایی که امروز هست، اثری نخواهد بود.

محمود احمدی نژاد: درحال جمع بندی نهایی برای کاندیداتوری هستم /علیه هیچکسی نیستم /قدرت از آب بینی بز مریض بی ارزش تر است/آینده خیلی خوب و عالی استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ خبرها حاکی از آن است که محمود احمدی نژاد طی امروز یا فردا راهی وزارت کشور خواهد شد تا کاندیداتوری خود را به ثبت برساند. او شب گذشته در بین مردمی که بنا به روایت کانال تلگرامی دولت در میدان ۷۲ نارمک جمع شده بودند، اظهاراتی مطرح کرد که در ادامه می خوانید؛

*همه ما دلمان برای کشور و مردم و آینده مان می سوزد. برای آن نقشی که ایران باید در جهان ایفا کند و الان نمی تواند ایفا کند، دلمان برای این می سوزد. وقتی فاصله های طبقاتی و فقر و مشکلات اقتصادی را می بینیم که بسیار بسیار الان سنگین شده. اینها را می بینیم و در دلمان یک جوشش و خروشی اتفاق می افتد که یک کاری بکنیم، یک حرکت و اقدامی بکنیم که وضع را بهبود بدهیم و اصلاح کنیم. ان شاءالله جمع بندی های نهایی را انجام می دهم.

*عزیزان یادمان باشد که هر اتفاقی بیفتد، ما علیه هیچکس نیستیم. ما همه را به همدلی برای خدمت به مردم دعوت می کنیم. ما با این دعواهای سیاسی که صف کشی و وزن کشی می کنند و قدرت را میلیمتری با هم تقسیم می کنند! ما کلا با این فرهنگ بیگانه ایم، قبول نداریم. اصلا برای همین در انقلاب هستیم، برای همین زنده ایم، برای همین دور هم جمع می شویم، برای همین جریان بهار هستیم چون اصلا موضوع ما قدرت نیست. قدرت یک ابزار است، فقط برای اصلاح و خدمت. قدرت به خودی خود هیچ ارزشی ندارد و از آب بینی بز مریض بی ارزش تر است.

*این مناصب و عنوان ها واقعا جز وبال گردن و نابود کردن مسیر تکاملی انسان چیزی ندارد مگر اینکه در خدمت احقاق حق مردم و اصلاح امور، خدمت به مردم، برقراری عدالت، برطرف کردن مشکلات
مردم که امروز بسیار زیادداست. چند درصد مردم گرفتار نیستند؟ نگران آینده نیستند؟ نگران فرزندانشان نیستند؟

*مشکلات امروز زیاد است ولی آن چیزی که در صدر مسائل است، مسائل اقتصادی و بحث معیشت مردم است که اولویت اول است . مردم باید بتوانند برای آینده شان برنامه ریزی کنند، بالاخره دستی که در جیب می رود، خالی برنگردد، جلوی زن و فرزند شرمنده نشود. اینگونه نباشد که برای اجاره خانه اش سه شیفت کار کند، نتواند آینده را پیش بینی کند. اینها مشکلاتی است که الان داریم و در اولویت است و باید اینها برطرف و اصلاح شوند. همه اینها را می دانیم. البته مسائل دیگری هم هست که در وقت خودش بایستی پیگیری شود.

*همه ملت ایران در قلب من هستند و این قلب من الحمدلله پر از مهر و محبت و عشق به مردم است. خدا را شکر می کنم. تنها سرمایه من عشق به مردم عزیز است. ولی من آینده را خیلی خوب و عالی می بینم. بگونه ای که از همه این غم و غصه هایی که امروز هست، اثری نخواهد بود. ان شاء الله افتخارات و پیروزی ها و درخشش های فراوان در پیش خواهد بود…

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: