کد خبر: ۹۷۱۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۲۶۴
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: به طور کلی دولت خوب از همکاری سازمانهای دولتی بخش خصوصی و نهادهای مردمی تشکیل می شو د و بر کاهش فقر ایجاد شغل رفاه رشد و توسعه تاکید دارد.

رسولی نژاد بعد کاندیداتوری: شعار تبلیغاتی من دولت خوب اقتصاد خوب است /از نخبگان در دولتم استفاده می کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ «سید احمد رسولی نژاد» داوطلب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، اظهار داشت: اگرچه عضو کوچک جبهه انقلاب هستم روش بنده در تمامی مسؤولیت‌ها استقلال در تصمیم و عمل بوده است.

آنگونه که مهر روایت کرده، متن کامل به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله آقای دکتر رئیسی و همراهان ایشان، اینجانب اگر چه عضو کوچکی از جبهه‌ بزرگ انقلاب هستم لیکن روش و منش بنده در تمامی مسئولیت‌ها از جمله چهار دوره نمایندگی مجلس به ویژه در آخرین دوره) یعنی دوره یازدهم)، استقلال در تصمیم و عمل بوده است.

در دولت اینجانب با به کارگیری افراد نخبه توانمند کاردان متخصص متعهد، مجرب، ساده زیست و پاکدست) به معنای واقعی کلمه خارج از جریان‌ها و جناح‌های سیاسی الویت اول در برنامه‌ها و خط مشی‌های اجرایی در چارچوب صلاحیت و اختیارات قوه مجریه مبتنی بر اسناد بالادستی از جمله قانون اساسی و سیاستهای کلی نظام اقتصاد اشتغال مسکن و رفع مشکلات معیشتی خواهد بود که بهتفصیل تقدیم ستاد انتخابات وزارت کشور گردید.

انشا الله پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و پذیرش این مسئولیت خطیر، با پرهیز از شعار و تکرار شعارهای انتخاباتی با توانایی و اراده‌ای که در خود سراغ دارم (تجربه کار در سه قوه مجریه مقننه و قضائیه با عملکرد و انجام وعده‌های انتخاباتی ثابت خواهم کرد که مردم شریف و عزیز ایران شاهد تاثیر آن بر سر سفره‌های خود و کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی خواهند بود. این روزها با شروع ثبت نام برای ریاست جمهوری دوره چهاردهم شاهد حضور و اظهار نظر برخی از اشخاص هستیم که ما آنها را بانیان وضع موجود میدانیم کسانی که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از ۳۳ سال قوه مجریه را در اختیار داشتند توقع دارند رئیس جمهور فقید و دولت ایشان در ۳۳ ماه تمامی خرابی‌ها ناکارآمدی‌ها و ویرانیهای ناشی از عملکرد جریان غربگرا را جبران نمایند. (ملت قهرمان و عزیز ایران خزانه خالی و انبارهای خالی در پایان دولت دوازدهم را فراموش نکرد) ۵- شعار تبلیغاتی اینجانب دولت خوب اقتصاد خوب است.

در عصر حاضر ضرورت‌های سیاسی و اقتصادی تغییر کرده و شکل تازه ای به خود گرفته است. در روابط جدید دولت باید سیاستگذار و تعیین کننده خط مشی‌های کلی باشد و بر اساس قانون بخش خصوصی را در افزایش تولید یاری نماید. امروزه در کشورهای توسعه یافته، دولت و حاکمیت خوب از جمله مواردی است که کشورها بر اساس آن رتبه بندی اقتصادی می‌شوند و از این طریق مردم را به پیشرفت می‌رسانند و سعادت و رفاه را برای آنان به ارمغان می‌آورند.

به طور کلی دولت خوب از همکاری سازمان های دولتی بخش خصوصی و نهادهای مردمی تشکیل می شود. دولت خوب بر کاهش فقر ایجاد شغل رفاه رشد و توسعه تاکید دارد.

دولت و حکمرانی خوب به دنبال ۶ عامل تاثیر گذار می‌باشد که عبارتند از: ۱- پاسخ گویی و حق اظهار نظر ۲ - حاکمیت قانون۳- کیفیت قوانین و مقررات ۴- کارآیی و اثربخشی دولت ثبات سیاسی و اقتصادی ۶ - مبارزه با فساد

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: