کد خبر: ۹۷۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۲۱۰
مدیرعامل بانک شهر از خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری برای صنعت بیمه کشور خبر داد.

خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری برای صنعت بیمه کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، دکترسیدمحمدمهدی احمدی در نشست مشترک با دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات مدیره بیمه دانا و امضاء تفاهمنامه همکاری فی مابین، تاکید کرد: این تفاهمنامه، قطعا می تواند منشا اتفاقات مهم میان صنعت بیمه‌ای و بانکی کشور باشد.
دکتر احمدی با بیان اینکه "شعار نوآوری در خدمت" طی 15 سال فعالیت بانک شهر همواره سرلوحه فعالیت ها و اقدامات این بانک بوده است، گفت: امیدواریم آغاز فصل جدید همکاری‌ها (به واسطه خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری) زمینه‌ساز افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه بین عموم مردم جامعه شود.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به همکاری گسترده صنایع بزرگ کشور با این بانک و بهرمندی از جدیدتربن خدمات ارزی، ریالی و بانکداری الکترونیک، گفت: معتقدیم ارائه خدمات بانکی به ویژه خدمات الکترونیک علاوه بر تسهیل و تسریع انجام امور بیمه ای ، فضای مناسبی را برای توسعه این صنعت درکشور به وجود خواهد آورد..
مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره بیمه دانا نیز در این نشست، ورود بانک شهر به بازار بیمه را فرصتی طلایی و مغتنم برشمرد و بر استمرار و توسعه همکاری‌های مشترک طرفین تأکید کرد.
رضا جعفری با بیان اینکه شرکت بیمه دانا به منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بیمه‌شدگانِ مجموعه‌های بانک شهر، بسته های خدمات بیمه‌ایِ ویژه‌ای را پیش‌بینی و تدوین کرده است، ابراز کرد: امیدوارم به واسطه انعقاد این تفاهم‌نامه، همکاریِ مشترک، مستمر و سازنده‌ای بین شرکت بیمه دانا و بانک شهر شکل گیرد و ‌این دو‌ نهاد مالی شرکای تجاری خوبی برای ذینفعان خود باشند.
نایب‌رئیس هیات‌مدیره بیمه دانا، بر لزوم ایجاد و تشکیل کارگروه‌های مشترک بین شرکت بیمه دانا و مجموعه بانک شهر با هدف توسعه و تقویت همکاری‌های مشترک در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ای و بانکی و همچنین به‌کارگیری شیوه‌های مطلوبِ خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان بانک شهر نیز تأکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: