کد خبر: ۹۷۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۹۲
عباس عبدی گفت: علی‌رغم این که بیش از صد سال از تصویب قانون مدنی در ایران گذشته است، جامعه و قوانین ما برای یک لحظه هم کوچکترین شباهتی با جوامع غربی ندارد و جامعهٔ امروز هم شباهتی به جامعهٔ صد سال پیش ندارد.

عبدی: رویکرد حاکم به پوشش زنان و فرزندآوری نتیجه عکس داده است /اگر مقابل واقعیت ایستادگی کنید فقط خودتان را فرسوده می کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مراسم یادبود فریده ماشینی پژوهشگر فعال حوزهٔ زنان و عضو شورای مرکزی جبههٔ مشارکت گفت: سیستم سیاسی ایران مسأله زنان را نپذیرفته، واقعیت‌ها را نمی‌بیند و با آن مواجه نمی‌شود؛ در حالی که تنها راه حصول راه حل، پذیرش واقعیت است. رویکرد حاکم به پوشش زنان و فرزندآوری نتیجه عکس داده، زیرا نظام اساساً واقعیت‌ها را نمی‌بیند و قبول نمی‌کند و خود را فراتر از واقعیت می‌پندارد.

بنا بر آنچه جماران منتشر کرده، وی افزود: علی‌رغم این که بیش از صد سال از تصویب قانون مدنی در ایران گذشته است، جامعه و قوانین ما برای یک لحظه هم کوچکترین شباهتی با جوامع غربی ندارد و جامعهٔ امروز هم شباهتی به جامعهٔ صد سال پیش ندارد.

عبدی گفت: وقتی واقعیت را می‌پذیرید سعی می‌کنید بهبودش ببخشید اما هرچه بیش‌تر جلوی واقعیت ایستادگی کنید فقط خودتان را فرسوده می‌کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: