کد خبر: ۹۷۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
تعداد بازدید: ۲۰۴
وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ تورم در استان تهران هنوز اعلام نشده که تا هفته آینده همزمان با اعلام نرخ سقف اجاره‌بها مشخص می‌شود.

خبر جدید وزیر راه برای مستاجران/ تکلیف نرخ اجاره در سال ۱۴۰۳ روشن شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعیین سقف اجاره بها در استان تهران گفت: هنوز نرخ تورم در استان تهران مشخص نشده است و همزمان با تعیین نرخ تورم سقف اجاره مسکن در استان تهران اعلام می شود.

وی افزود: سقف اجاره در استان تهران در هفته آینده اعلام می شود و در همین مدت زمان هم نرخ تورم استان تهران اعلام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص ادامه یافتن پروژه های نهضت ملی مسکن در دولت های بعدی هم گفت: ساخت ۴میلیون واحد مسکونی جزو قانون است و تمامی دولت ها باید طبق قانون اقدام به ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی کنند و این روند باید ادامه پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: