کد خبر: ۹۷۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۶
امیر سرتیپ حیدری، گفت: هرگونه تهدید و تعدی احتمالی علیه کشور، با مدرن‌ترین تجهیزات و به کوتاه‌ترین، مؤثرترین و مناسب‌ترین شیوه، پاسخ داده می‌شود. همچنین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: با تلاش نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امنیت اقتصادی ایران در منطقه و جهان حفظ و تقویت شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: با مدرن‌ترین تجهیزات به هرگونه تهدیدی علیه کشور پاسخ می دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در بازدید از تیپ ۳۸۸ مکانیزه هجومی شهرستان ایرانشهر گفت: این شهرستان یادآور نام و یاد پربرکت فرمانده معظم کل قوا و قدم‌گاه معظم له در دوران تبعید ایشان در زمان قبل از وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی است و مردم ایران اسلامی به ایرانشهر و مردمان شریف آن، عشق و علاقه‌ی ویژه‌ای دارند.

بنابر روایت ایسنا، امیر سرتیپ حیدری با اشاره به استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه‌ی جنوب شرق کشور، به ویژه استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در طی سالیان اخیر و با ابلاغ تدابیر فرمانده معظم کل قوا ، اجرای دستورات و پیگیری مستمر فرامین سلسله‌مراتب، یگان‌های رزمی مستقر در استان سیستان و بلوچستان، شتاب فزاینده‌ای در روند پاسخ‌گویی، قدرتمندی و توان آفندی و پدافندی از خود نشان داده‌اند.

وی تأکید کرد: تیپ ۳۸۸ مکانیزه هجومی ایرانشهر، از جمله تیپ‌های قدرتمند و برجسته‌ نیروی زمینی ارتش است که از توان رزمی و آمادگی هجومی فوق‌العاده‌ای بهره‌مند است و همین امر تیپ مذکور را در دفاع از مرزهای شرقی ایران اسلامی، موفق و کارآمد کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش ارتباطات جدی و مؤثری را با نهادهای علمی و آکادمیک کشور برقرار کرده است، تصریح کرد: تیپ ۳۸۸ مکانیزه هجومی ایرانشهر، ضمن برقراری ارتباطات مستمر و کارآمد با نهادهای علمی و دانشگاهی شهرستان ایرانشهر، توانسته است در بُعد فناوری‌ها و دستاوردهای تکنولوژیک نیز پیشرفت چشم‌گیری را به دست آورد.
وی استفاده از فناوری‌های به روز را امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر در آینده‌ نیروی زمینی ارتش قلمداد کرد و گفت: نیروی زمینی ارتش در تلاش است تا با تولید، طراحی، بومی‌سازی و به‌کارگیری تجهیزات و تسلیحاتی که در لبه‌ فناوری‌های مدرن و روزآمد جهانی قرار دارند، به توان دورزنی، نقطه‌زنی، هوشمندسازی و شبکه‌ای شدن تمامی ادوات و جنگ‌افزارهای نزاجا اضافه کند تا همچنان به هرگونه تهدید و تعدی احتمالی به مرزهای کشور، به کوتاه‌ترین، مؤثرترین و مناسب‌ترین شیوه، پاسخی قاطع و پشیمان‌کننده‌ دهد.

امیر سرتیپ حیدری ضمن اظهار رضایت از یگان‌های مستقر در نوار مرزی کشور، خاطرنشان کرد: بحمدلله در نیروی زمینی ارتش، شاهد بروز و ظهور اقدامات و آثار بابرکتی در زمینه‌ آمادگی تیپ‌ها و یگان‌های رزمی نظیر تیپ ۳۸۸ مکانیزه هجومی ایرانشهر هستیم که این قبیل امور در ارتقای توان رزم و بهبود وضعیت نظارت و پایش مرزهای کشور، مثمر ثمر هستند.

شایان ذکر است که در طی این بازدید، امیر سرتیپ حیدری با دیدار چهره به چهره با فرماندهان، مسئولان، کارکنان پایور و وظیفه‌ی تیپ مذکور، با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا نیز دیدار و از صبر، رشادت و مجاهدت آنان تقدیر و قدردانی کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش: امنیت اقتصادی ایران در منطقه و جهان حفظ و تقویت شده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش: با مدرن‌ترین تجهیزات به هرگونه تهدیدی علیه کشور پاسخ می دهیم

 

همچنین بنابر روایت ایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم دانش آموختگی دانش پژوهان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با گرامیداشت یاد شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: شهدای خدمت، مایه عزت، افتخار و اقتدار ایران اسلامی هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ما رهرو واقعی راه شهدا هستیم، گفت: مکتب امامین انقلاب، سرلوحه کار نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی قرار گرفته است.
امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی در کشور و منطقه امنیت آفریده است، افزود: با تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای جان بر کف مسلح جمهوری اسلامی به قله نزدیک‌تر شده‌ایم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: با تلاش نیروهای مسلح به ویژه نیروی راهبردی دریایی جمهوری اسلامی امنیت اقتصادی ایران در منطقه و جهان حفظ و تقویت شده است.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به جایگاه بالا و نفوذ ایران اسلامی در منطقه و جهان تصریح کرد: قدرت‌نمایی ایران اسلامی زمینه‌ساز اقتدار جبهه مقاومت شده است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با تأکید بر لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه اظهار داشت: ایران اسلامی خود را مدافع منافع مظلومان جهان به‌ویژه مردم فلسطین می‌داند.
امیر دریادار ایرانی با اشاره به تشییع باشکوه شهیدان خدمت اضافه کرد: حضور کم نظیر مقامات ارشد خارجی در مراسم ادای احترام شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید، نشان‌دهنده اقتدار دیپلماسی و میدان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به قرارگیری در مسیر گام دوم انقلاب افزود: سیره، روش و منش شهدا بهترین راهبرد حرکت در مسیر گام دوم انقلاب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: