کد خبر: ۹۷۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۸
همواره در زمان تغییرات مدیریتی کلان، ارکان از هرگونه تغییر مدیریتی در بدنه و توابع حتی در حد جابجایی منع می شوند و در برهه کنونی که موضوع تغییر دولت در دستور کار است تغییرات یک شبه مدیران بازار پول و سیستم بانکی پرشبهه بوده ورود دستگاه های نظارتی را می طلبد.

عجله عجیب و پر شبهه خاندوزی در تغییر هیئت مدیره بانک ها!به گزارش خبرداغ ؛ بنابر گزارشات واصله به سرویس اقتصادی خبرداغ، حلقه مدیریتی بسته وزارت اقتصاد که قطعا اولین گزینه تغییر در هر دولتی در آینده نزدیک خواهند بود، به سرعت در حال زمینه چینی برای تغییر اعضای هیئت مدیره بانکها در روزهای پایانی کار دولت هستند.

در حالی که بورس و بازار سرمایه در اسفناک‌ترین وضعیت خود قرار دارد و سرمایه مردم از بین رفته است و فعالین بازار به شدت از عملکرد خاندوزی و تیم اون ناراضی هستند.

یکی از نقدهای که به دولت سیزدهم و دولت شهید آیت الله ابراهیم رئیسی بی وقفه وارد میشد، اوضاع نابسامان بورس بود که گویا خاندوزی بنا دارد تازیخ نگاری تلخ ماندگار دیگری را در بازار پول برجای گذارد.

همواره در زمان تغییرات مدیریتی کلان، ارکان از هرگونه تغییر مدیریتی در بدنه و توابع حتی در حد جابجایی منع می شوند و در برهه کنونی که موضوع تغییر دولت در دستور کار است اقدامات اینچنین پرشبهه ورود دستگاه های نظارتی را می طلبد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: