کد خبر: ۹۷۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۸۲
مشتریان ارجمند بانک سرمایه می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه‌ خرید خودروهای برقی، به صورت حضوری و غیرحضوری حساب‌های خود را نزد این بانک وکالتی نمایند.

ثبت‌نام خودروهای برقی با حساب وکالتی بانک سرمایهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی بانک سرمایه، با آغاز دور جدید ثبت نام خودروهای برقی در سامانه یکپارچه وزارت صمت، مشتریان گرامی می توانند تا ساعت 13:00 روز چهارشنبه مورخ 2 خرداد 1403 با مراجعه به هر یک از شعب بانک سرمایه و همچنین به صورت غیرحضوری و با مراجعه به نشانی اینترنتی https://www.sbank.ir/web_directory/4210.html حساب خود را با رعایت حداقل مانده حساب یک میلیارد ریال معادل یکصدمیلیون تومان وکالتی نمایند.

شایان ذکر است مشتریان محترم پس از وکالتی نمودن حساب خود نزد بانک سرمایه می توانند جهت ثبت نام برای خرید خودروهای برقی تا ساعت 23:59 روز شنبه مورخ 5 خرداد 1403 به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی مراجعه نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: