کد خبر: ۹۶۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۸۶
فیلم کوتاه «نیمه شب» به کارگردانی سید محمد قاسمیان، در پردیس سینمایی مگامال تهران به نمایش درآمد.

فیلم کوتاه «نیمه شب» به نمایش درآمدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین -فیلم کوتاه «نیمه شب» ساخته سید محمد قاسمیان، با برگزاری یک مراسم در پردیس سینمایی مگامال تهران به نمایش درآمد.

مراسم اکران این فیلم که در ژانر روانشناختی و راز آلود و به تهیه‌کنندگی سیدمحمد قاسمیان و نویسندگی پوریا برنجیان تولید شده است، با حضور عوامل فیلم، جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.

علیرضا عبدالکریمی و وندا جعفری که پیش‌تر سابقه بازی در فیلم‌ سینمایی «موقعیت مهدی» و سریال «زیرخاکی» را در کارنامه دارند از بازیگران این فیلم کوتاه هستند. «نیمه شب» قرار است در جشنواره‌های داخل ایران و همچنین جشنواره‌های بین‌المللی حضور پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر،دیگر عوامل این فیلم عبارتند از سرمایه‌گذار: علی برجیسیان، دستیار کارگردان: پوریا برنجیان، مدیر تولید: پویا بوستانی، مدیر گروه فیلم‌برداری و نورپردازی: علی رنجبر، صدابردار: علیرضا گودرزی، صداپیشه: هانیه کرمی، تدوینگر: مسلم افشاری، مشاور تهیه‌کننده: مسلم افشاری، دستیاران تهیه‌کننده: علیرضا هاشم‌زاده و سمانه حدادپور، طراحان گریم: علی مومنی و فائزه ترکاشوند، مشاورین پزشکی: دکتر فاطمه قاسمیان، دیبا تیموری و فهیمه راعی، مترجم: محمد نجفی‌خواه، روابط عمومی: محمد نوروزی، گرافیک: مصطفی ناطقی، معصومه صفائی‌نیا، عکاسان: کیمیا ذکریا، مهدیه طوسی و ماهان خوشنو.

همچنین در پایان مراسم اکران، از پوستر فیلم کوتاه «نیمه شب» رونمایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: