کد خبر: ۹۶۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۹۵
قیمت بزرگ‌ترین رمز ارز جهان یعنی بیت کوین در روز دوشنبه به بالاترین رقم خود رسید و از ۷۱۰۰۰ دلار عبور کرد.

بیت کوین از این رقم بی‌سابقه عبور کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، قیمت بزرگ‌ترین رمز ارز جهان یعنی بیت کوین در روز دوشنبه به بالاترین رقم خود رسید و از ۷۱۰۰۰ دلار عبور کرد.

تسنیم در خبری نوشت:سازمان "مرجع امور مالی" انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که به مراکز شناخته‌شده سرمایه‌گذاری اجازه می‌دهد اوراق قابل معامله در بورس با پشتوانه ارزهای دیجیتال را منتشر کنند و به این ترتیب به سازمان‌های نظارتی که راه را برای تجارت ارزهای دیجیتال هموار می‌کنند، پیوست.

بیت کوین با افزایش ۴.۸ درصدی به رکورد ۷۱۶۷۷ دلار در معاملات اروپا رسید که سود خریداران این ارز را در سال جاری میلادی به ۷۰ درصد رساند.

باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان با سیل جریان نقدینگی به سمت صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین و همچنین امید به کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو به سرعت تقویت شده است.

طبق داده‌های گروه بورس اوراق بهادار لندن LSEG، اگرچه شدت جریان سرمایه به سمت ۱۰ صندوق بزرگ نقدی قابل معامله در بورس بیت‌کوین در ایالات متحده در هفته منتهی به ۸ مارس به پایین‌ترین رقم در دو هفته اخیر رسید، اما همچنان حدود ۲ میلیارد دلار است.

نیک کاولی، استراتژیست شرکت دیلی اف‌ایکس DailyFX در این باره گفت: بیت‌کوین هفته را با جهش آغاز کرده است و بقیه ارزهای دیجیتال را با خود بالاتر برده است.

عرضه بیت کوین که به ۲۱ میلیون توکن محدود شده است، در ماه آوریل که رویداد موسوم به هاوینگ (نصف شدن) اتفاق می‌افتد، باز هم کاهش خواهد یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: