کد خبر: ۹۶۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۹۱
افراد که همراه با صبحانه خود تخم مرغ می‌خورند در کاهش وزن بیش از دو برابر کسانی که در صبحانه‌شان تنها کربوهیدرات مصرف می‌کنند موفق هستند.

این ماده مغذی سبب کاهش وزن می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل  از یورو نیوز، متخصصان تغذیه تخم‌مرغ را نوعی غلیظ از پروتئین حیوانی می‌دانند که بر گوشت ارجحیت دارد زیرا عاری از چربی اضافی همراه با گوشت است. به این ترتیب تخم‌مرغ یک منبع مغذی بسیار مناسب برای صبحانه است.

نتیجه تحقیقات نشان داده است آن دسته از افراد که همراه با صبحانه خود تخم مرغ می‌خورند در کاهش وزن بیش از دو برابر کسانی که در صبحانه‌شان تنها کربوهیدرات مصرف می‌کنند موفق هستند.

هضم تخم‌مرغ به آهستگی صورت می‌گیرد و به این ترتیب در ایجاد احساس سیری در فرد موثر است. این در حالی است که ویتامین‌ها و مواد مغذی معدنی موجود در تخم مرغ به ساز و کار بدن برای سوزاندن چربی کمک می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: