کد خبر: ۹۶۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
تعداد بازدید: ۷۹
سید احمد خاتمی با کنایه به رئیس دولت اصلاحات گفت: برخی مشکلات کنونی کشور در مدیریت برخی آقایان رخ داده ‌که در انتخابات مشارکت نکردند و خود را معترض قلمداد کردند.

انتقاد تند به سیدمحمد خاتمی از سوی عضو شورای نگهبان بخاطر رأی ندادن در انتخابات ۱۱ اسفند /در برخی کشورها عدم مشارکت با محرومیت هایی همراه است!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سیداحمد خاتمی سه عنصر "ولایت مداری، حضور مردم و بصیرت" را نگهدارنده انقلاب دانست و ابراز داشت: حضور مردم در ۱۱ اسفند بی‌نظیر و کم‌سابقه بود که شورای نگهبان بیش از ۱۵ هزار نامزد انتخابات مجلس دوازدهم را تأیید کرد.

بنا بر روایت تسنیم، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات ‌گفت: جنگ روانی و رسانه‌ای از یک سال گذشته دشمنان نتوانست حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را تحت‌الشعاع قرار دهد که حضور ۴۱ درصدی کمر دشمنان را شکست.

خاتمی با بیان اینکه افرادی که در انتخابات شرکت نکردند به‌زعم خود اعتراض داشتند، افزود: مردم با وجود وضعیت و مشکلات اقتصادی پای صندوق‌های رأی آمدند و نشان دادند حساب نظام و مسئولین جدا است و مسئولین باید با روحیه بسیجی مشکلات مردم را حل و برطرف کنند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات در برخی کشورها اجباری است و محرومیت برای عدم مشارکت وجود دارد بیان کرد: در برخی کشورهای جهان فراز و نشیب مشارکت در انتخابات وجود دارد که جورج بوش با ۲۵ درصد مشارکت رئیس جمهور آمریکا شده ‌چرا رسانه‌ها چیزی در مورد آن مشارکت به مردم دنیا نمی‌گویند.

عضو خبرگان رهبری شرکت مردم در انتخابات را پیروزی اعظم عنوان کرد و گفت: برخی مشکلات کنونی کشور در مدیریت برخی آقایان رخ داده ‌که در انتخابات مشارکت نکردند و خود را معترض قلمداد کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: