کد خبر: ۹۶۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۸۴
سردار سلامی گفت: مردم ایران آگاه و موقعیت شناس هستند و دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و هرچه دشمن فریب‌کارانه تر عمل کند مردم قدرت تشخیص و تمیز دارند و بیشتر آن‌ها را می‌شناسند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی در گفت و گویی در حاشیه بازدید از مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: مردم ایران در انتخابات یک نبرد سیاسی را اداره کردند.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی در تبیین نبرد سیاسی اخیر دشمن گفت: تقریبا از یک سال و نیم پیش دشمن با تمام تهاجمات روانی و رسانه‌ای قصد داشت روی ذهن‌ها و قلب‌های مردم ما به‌ویژه جوانان کار کرده و ناامیدی، بی اعتمادی، خستگی و فرسودگی را در جامعه ما القا کند.

فرمانده کل سپاه افزود: دشمن می‌خواهد مردم ایران از نظر سیاسی خانه‌نشین شوند و به جای اینکه یک فعال و کنشگر سیاسی فعال باشند، یک منفعل سیاسی باشند. در خانه بنشینند و منتظر وقایعی که دیگران برایشان تصمیم بگیرند، باشند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات اراده سیاسی دشمن را درهم شکستند، گفت: هرچه دشمن آرزو کرده بود، این آرزوها را مردم باطل کردند و این یک پیروزی سیاسی بود. مردم بدون اعتنا به این همه جوسازی، شایعه‌سازی، عملیات روانی و فریب و ارعاب و کاملاً با نشاط و با حس درونی قدرتمند وارد عرصه انتخابات شدند.

وی افزود: در انتخابات از همه اقشار حضور داشتند و شرکت‌کنندگان محدود به قشر مذهبی و انقلابی نبود و همه آمدند تا دشمن را ناامید و بی‌اعتبار کنند و در صحنه عمل نشان دادند که محاسبات دشمن در مورد ملت ایران مثل همیشه یکبار دیگر اشتباه از آب در آمد.

محاسبات دشمن در مورد ملت ایران همواره اشتباه است

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دشمن در مورد رفتارش با مردم ایران باید تجدید نظر کند، افزود: مردم ایران به هیچ وجه فریب توطئه های شوم دشمن را نخواهند خورد و کسی نمی تواند آنان را گول بزند.

سردار سلامی تصریح کرد: مردم ایران آگاه و موقعیت شناس هستند و دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و هرچه دشمن فریب‌کارانه تر عمل کند مردم قدرت تشخیص و تمیز دارند و بیشتر آن‌ها را می‌شناسند.

وی یادآورشد: البته راز اصلی این مساله آن است که مردم برای عمل به توصیه، تدابیر و فرمان‌های رهبرشان کاملاً مهیا هستند و به ایشان اعتماد و اعتقاد دارند و بر اساس باورهایشان عمل می‌کنند و موفق هم می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: