کد خبر: ۹۶۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۷۳
محمدجواد محمدی گفت: بر این باوریم مهمترین محور برنامه آینده مجلس دوازدهم باید رفع مشکلات معیشتی مردم باشد و نمیشود هم انتظار داشت مردم با گرانی‌های افسارگسیخته و ناکارآمدی مسئولان کنار بیایند و هم در انتخابات همراه و همدل باشند

شکل‌گیری فراکسیون وحدت در مجلس دوازدهم/ بادامچیان: مردم در انتخابات به تحریم‌طلبان پاسخ منفی دادندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، محمد جواد محمدی نوری قائم مقام ستاد انتخابات شورای وحدت با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام حضور مردم در انتخابات را نوعا واکنش همراهی با آرمانهای انقلاب دانست و بر ضرورت اصلاح امور اقتصادی به عنوان مهمترین چاکراه بازگشت اعتماد عمومی تاکید ورزید.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، محمدی نوری با اشاره به انتخاب بیش از ۴۵ نفر از کاندیداهای فهرست شورای وحدت در استانها از تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس به عنوان یکی از اولویتهای شورای وحدت نام برد و افزود: علیرغم انتخاباتی سرد و قابل تامل در حوزه تهران اما در شهرستانها بعضا شاهد مشارکت جدی مردم در پای صندوقهای رای بوده و رقابت نامزدهای شورای وحدت در استانها با برخی فهرستها در نوع خود جالب توجه بوده است.

محمدی نوری قائم مقام ستاد انتخابات شورای وحدت همچنین تاکید کرد این شورا قصد دارد پس از ارزیابی و اتخاذ تصمیم در هیئت عالی در خصوص نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس در تهران و برخی حوزه های انتخابیه با برنامه ای هدفمند وارد این کارزار شود.

وی گفت: براین باوریم مهمترین محور برنامه آینده مجلس دوازدهم باید رفع مشکلات معیشتی مردم باشد و نمیشود هم انتظار داشت مردم با گرانی‌های افسارگسیخته و ناکارآمدی مسئولان کنار بیایند و هم در انتخابات همراه و همدل باشند و آنچه را که تا کنون نظام بدست آورده تردید نکنید به پشتوانه همراهی همین مردم بوده است .

مردم در انتخابات به تحریم طلبان پاسخ منفی دادند

همچنین، اسدالله بادامچیان، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با فارس ، در بیان نقش مشارکت مردم در خنثی سازی نقشه‌های دشمنان، گفت: خدا را شکر، یک انتخابات ارزشمندی برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پدید آمد و مردم، با یک مشارکت ۲۵ میلیون نفره، به همه تحریم‌ها پاسخ دادند.

وی ادامه داد: این انتخابات، انتخابات شگفت آوری بود؛ زیرا علی رغم تمام تلاش‌های دشمنان، رسانه‌ها و برخی عناصر سیاه نمای داخلی، مردم در انتخابات حضوری جدی پیدا کردند. مشارکت ۲۵ میلیون نفری، در این شرایط چیز ساده‌ای نبود. این موضوع، بسیار مهم است؛ آن هم بعد از ۴۵ سال.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: علاوه بر مشارکت ٢۵ میلیون نفره، آنچه که این انتخابات را شگفت‌آور ساخت، مشارکت در ثبت نام بود که ابتدا، ۴۹ هزار نفر، پس از آن ۲۶ هزار نفر، و بعد از آن نیز شورای محترم نگهبان، ۱۵ هزار را احراز صلاحیت کرد.

بادامچیان تصریح کرد: خود این مسئله، دلیل استواری این نظام است، که می‌تواند اینجور افراد را تایید کند.

وی، با تاکید بر اهمیت رقابت آزاد در انتخابات گذشته گفت: در این دوره هیچ جناحی نمی‌توانست ادعا کند که ما کسی را نداریم. اصلاح طلبان با فهرست آقای علی مطهری به صحنه آمدند و سرفهرستشان، نفر شصت و سوم شد. این را که دیگر کسی در انتخابات تخریب نکرد؛ بلکه در صدا و سیما و همه جا حضور داشت. مابقی نیز که کلاً رأیشان از رده خارج‌ است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: در این دوره، به همهٔ این افراد در صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها میدان داده شد تا در نهایت آزادی، حرف‌هایشان را بزنند. پس از آن، این ملت بودند که انتخاب کردند که از بین جمع اصولگرایان، ۱۴ تن را به مجلس بفرستند و ۱۶ تن را نیز در دور دوم انتخاب کنند.

بادامچیان تصریح کرد: این موضوع نشان می‌دهند که مردم در انتخابات به تحریم طلبان پاسخ منفی دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: