کد خبر: ۹۶۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۹۱
بنا به درخواست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، نام او از فهرست جبهه انقلاب اسلامی خارج شد.

انصراف محمدباقر قالیباف از لیست انتخاباتی زاکانی+ جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، جبهه متحد انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بنا بر درخواست قالیباف، نام او از فهرست جبهه متحد انقلاب اسلامی خارج می‌شود؛ احمد نادری جایگزین قالیباف در این فهرست شد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، متن بیانیه سوم جبهه متحد انقلاب اسلامی با عنوان « اصلاح فهرست و حذف نام قالیباف علیرغم میل باطنی» به شرح زیر است:

«با عنایت به درخواست نمایندگان آقای دکتر قالیباف، مبنی بر اینکه ایشان رضایت ندارد در فهرست جبهه متحد انقلاب اسلامی باشند؛ نام‌شان حذف شد. بر اساس رویکرد جبهه متحد انقلاب اسلامی که معرفی تمام ظرفیت‌های جبهه انقلاب است؛ امیدوار بودیم که با حضور محمدباقر قالیباف، جریانی که درصدد انشقاق و چنددستگی جبهه انقلاب برآمده، نتواند به این مسئله دامن بزند. با این حال علیرغم آنکه تمایلی به حذف نام دکتر قالیباف از لیست نداشتیم، مجبور به این اقدام شده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: