کد خبر: ۹۶۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
تعداد بازدید: ۱۱۲
بازار خودروهای خارجی نیز بر مدار صعود قیمت در حال حرکت است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، گزارش‌ها حاکی از آن است که بنز کلاس E E۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ در بازار خودرو ۱۵۰ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید. مدل ۲۰۱۷ این خودرو هم افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به قیمت ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر، ب ام و X۱ ۲۵ مدل ۲۰۱۷ در بازار با افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت، ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. ب ام و X۴ ۲۸ مدل ۲۰۱۷ هم رشد ۱۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و به قیمت ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید. ب ام و سری ۷ ۷۳۰li در بازار خودرو با رشد ۱۰۰ میلیون تومانی، ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تویوتا C-HR تمام چرخ محرک مدل ۲۰۱۸ در بازار خودرو ۵۰ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید. تویوتا C-HR هیبرید مدل ۲۰۱۸ هم با افزایش ۵۰ میلیون تومانی، ۶ میلیارد تومان قیمت خورد. تویوتا راوفور دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شد.

افزایش ناگهانی قیمت خودرو در بازار/ این خودرو ۱۵۰ میلیون تومان گران شد + جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: