کد خبر: ۹۶۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۷۵
ادن هازارد با اظهارات کریستیانو رونالدو در خصوص لیگ‌های فرانسه و عربستان مخالفت کرد.

مخالفت ادن هازارد با کریستیانو رونالدو!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ یک ماه پیش و در جریان مراسم گلوب ساکر، کریستیانو رونالدو در خصوص لیگ‌های عربستان و فرانسه صحبت‌های خبرسازی کرد. اسطوره 39 ساله پرتغالی برای توصیف فوتبال باشگاهی در عربستان گفت:

از حضور در النصر بسیار خوشحالم، انتقال بسیار خوبی بود. فوتبال عربستان در یک پروسه قرار دارد و کمی طول خواهد کشید. قدم به قدم آن‌ها به بالاترین سطح می‌رسند. به نظرم لیگ عربستان در آینده بین سه لیگ برتر دنیا خواهد بود و مردم آن‌ها به این موضوع افتخار خواهند کرد. لیگ عربستان بدتر از لیگ فرانسه نیست. این لیگ رقابتی‌تر از فوتبال فرانسه است و من این موضوع را می‌توانم تنها پس از یک سال حضور بگویم. ما همین حالا هم بهتر از لیگ فرانسه هستیم.

حال ادن هازارد در جدیدترین مصاحبه خود ضمن مخالفت با اظهارات کریستیانو رونالدو، به تمجید از سطح مسابقات در لیگ 1 فرانسه پرداخت. هازارد در لوشامپیونه خود را به عنوان یک ستاره نوظهور معرفی کرد و تابستان 2012 از لیل راهی چلسی شد. ستاره سابق دنیای فوتبال در گفت‌وگو با جان اوبی میکل (پادکست اوبی وان) گفت:

من با صحبت‌های رونالدو مخالفم؛ اگر چه هر کس عقیده خودش را دارد. اما اگر به لیگ عربستان نگاه کنید، آن‌ها بازیکنان بزرگی دارند ولی تیم‌های بزرگی نیستند. اکنون در فرانسه شاید بازیکنان بزرگ کم‌تری ببینیم، اما تیم‌های بزرگی وجود دارند. من مطمئنم اگر یک تیم از لیگ فرانسه با تیمی از عربستان بازی کند، فرانسوی‌ها برنده خواهند شد. شاید آن‌طور که مردم فکر می‌کنند آسان نباشد، اما سطح فوتبال فرانسه خوب است. من لیگ آن‌ها را تماشا می‌کنم و آن‌ها استعدادهای زیادی دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: