کد خبر: ۹۶۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۳۶
اختلاف خطیر و نکونام به سریال دنباله داری تبدیل شده که انگار قسمت پایان ندارد.

شاهرخ بیانی:مردم گناه دارند؛این موبایل‌ها برای استقلال دردسر می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ اختلاف خطیر و نکونام به سریال دنباله داری تبدیل شده که انگار قسمت پایان ندارد، آن قدر این اختلاف علنی شده که هیچ پرده و حرمتی بین نیمکت و مدیریت استقلال دیگر وجود ندارد .

در گزارش ایران ورزشی آمده است: درست مثل ابتدای فصل همان لج و لجبازی ها و عزل ونصب‌ها سر جای خودش باقی است تا جایی که حتی برد و صدرنشینی استقلال به دل کسی نمی‌نشیند. در این میان بدهی باشگا استقلال و همچنین عدم پرداخت پول بازیکنان هم باعث شده تا سریال طولانی اختلاف خطیر و نکونام وارد فازی جدیدی شود. وقتی بازین شاکی استقلال در روزهایی که میلیاردها پول در این فوتبال رد و بدل می‌شود، مدعی است پول غذا خوردن ندارد باعث عصبانیت هواداران می‌شود. در حالی که اکثر پیشکسوتان استقلال طرف نکونام هستند و خطیر را مدیرعامل موفقی نمی‌دانند اما به این نکته نیز اشاره دارند که اختلاف طولانی مدت این دو نفر خسته شده ‌اند . شاید هیچ وقت اینطور نبوده که ددر هنگام صدرنشینی این همه اختلاف بین نیمکت و مدیریت باشد اما این بار با وجود صدرنشینی استقلال همچنان شکاف بین نیمکت و مدیریت روزهای شیرین استقلال تلخ کرده است. در خصوص مسائلی که مطرح شد به سراغ شاهرخ بیانی رفتیم، پیشکسوتی که ازاوضاع و احوال استقلال بشدت شاکی است.

*اختلاف نکونام و خطیر همچنان ادامه دارد و هر روز این حرمت شکنی‌ها باعث خشم هواداران شده است!

استقلال می‌برد و در حال حاضر صدرشنینی است، اما هیچ کس از برد استقلال لذت نمی‌برد. هنوز مشکلات بازیکنان حل نشده و بازیکنان مدنظر نکونام هم جذب نشده اند. در ابتدای فصل که برای حل اختلاف خطیر و نکونام جلسه گذاشتیم قرار شد این مشکلات حل شود، اما همچنان ادامه دارد. بازیکنان استقلال از شرایط فعلی این باشگاه ناراحت هستند و می‌گویند وقتی پولشان را از باشگاه خواسته اند به آنها گفته اند بروید پولتان را از همان آجورلو بگیرید. در تقسیم پول هم اصلا عادلانه عمل نکردند و درصد پرداختی بازیکنان یکسان نبوده است. قرارداد بازیکنی که به خاطر استقلال پایین بسته شده را درست نمی‌کنند و از طرفی هم بدون اطلاع نکونام با جدایی مهری موافقت می‌کنند. این همه لج و لجبازی نشات گرفته از چیست؟!

*به نظر می‌رسد طرفدار نکونام هستید و بشدت مخالف مدیریت خطیر؟

ما فوتبالی هستیم و مشکلات یک مربی را به خوبی درک می‌کنیم. ما در روزی که با خطیر جلسه گذاشتیم به او گفتیم که با علم به اینکه استقلال بدهکار است به این تیم آمدی پس مشکلات مالی رابرطرف کن. ضمن اینکه قرار شد کمیته فنی تشکیل شود تا رابطی بین نکونام و خطیر باشد و این دو نفر این قدر با هم اختلاف نداشته باشند. در آن نشست خطیر همه حرفهای ما را قبول کرد و قول داد نیم فصل همه چیز درست شود در تعطیلات نیم فصل استقلال 50 روز فرصت داشت ، اما چه چیزی درست شد به نظر می‌رسد که نمی‌خواهد مشکلات حل شود. اصلا همان زمان ما شنیدیم که منتظر است نکونام نتیجه نگیرد تا او را بردارد اما استقلال نتیجه گرفت و خطیر به خواسته اش نرسید.

*از نحوه مدیریت خطیر ناراحت هستید به نظر شما با رفتن خطیر مشکلات استقلال حل می‌شود؟

ما همان زمان هم به او گفتیم اگر نمی‌توانی مشکلات را حل کنی برو. الان کدام مشکلات حل شد. استقلال بدهکار است . اسپانسری که گرفته اند در شان باشگاه نبود.

*اسپانسر استقلال (تبلیغ موبایل) هم یک هشدار است اینطور که گفته می‌شود به زودی برای استقلال دردسر می شود.

قطعا همینطور است.کاملا واضح است که این اسپانسر دردسر ساز خواهد شد. شما نگاه کنید موبایل نزدیک پنجاه و هفت میلیونی را بیست میلیون می‌فروشند این با عقل جور در نمی‌آید. به نظر کلاهبرداری است این مردم گناه ندارند که تاوان بدهند. تاکنون استقلال تماشاگر نداشت اما حالا که نیم فصل دوم شروع شد و محرومیت استقلال از حضور تماشاگر تمام شد قطعا سکوها ملتهب می‌شود آن وقت است که تنش ایجاد می‌شود. من فقط امیدوارم آقا محمدی هر چه زودتر مشکلات استقلال را حل کند.

*اما ایشان کمتر در جلسات هستند!

اشتباه نکنید ایشان هستند و تصمیمات درستی گرفته اند مدیریت آقا محمدی حرف ندارد و به خوبی می‌تواند مشکلات را حل کند.

*با رفتن سامره هنوز تکلیف سرپرست استقلال هم مشخص نیست و سرپرست موقت دارد.

حرف من این است و این گله را دارم که چرا بازیکنانی که در آسیا قهرمان شدند و ستاره تیم استقلال حاصل زحمت آنها است جایی در این تیم ندارد. چرا آنهایی که این ستاره را برای استقلال آوردند نباید سرپرست استقلال شوند. مگر ما این ستاره را در آسیا برای استقلال نیاوردیم که الان همه به آن افتخار می‌کنند پس چرا نباید جایگاهی در این تیم داشته باشیم.

*استقلال بازی با ملوان در پیش دارد این بازی را چطور ارزیابی میکنید ؟

قطعا بازی سختی خواهد بود. ملوان از قدیم تیم خوب و ریشه داری است و استقلال در انزلی کارش سخت است . امیدوارم استقلال در این شهر بتواند پیروز شود و دل هواداران ما شاد شود.

 

251

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: