کد خبر: ۹۶۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۲
امیرسرتیپ خلبان واحدی از الحاق یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش خبر داد.

خبر مهم مقام بلندپایه ارتش درباره جدیدترین تجهیزات نظامیبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، یازده فروند هواپیمای شکاری و ترابری نیروی هوایی ارتش (۳ فروند pc۶، ۴فروند سوخو ۲۴ ، یک فروند ایلوشین و ۳ فروند c۱۳۰) در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز به دست متخصصان و نخبگان این پایگاه هوایی بازآماد و با حضور امیر سرتیپ واحدی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش ملحق شد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌های کارکنان فنی و متخصص این پایگاه، گفت: بسیار خرسندم که در جمع شما مردان مرد هستم که باوجود کمبودها و تحریم‌ها کاری کردید کارستان. شما بزرگواران ثابت کردید پای انقلاب و رهبری ایستادید.

وی با اشاره به این‌که« دلیرمردان نیروی هوایی ارتش کارنامه خوبی در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت داشته‌اند»، افزود: خلبانان تیز پرواز و جوانان برومند این نیرو در روزهای اول جنگ با اجرای عملیات‌های متعدد و مختلف چنان ضرب شستی به دشمن نشان دادند که در همان اوائل پی به اشتباه محاسباتی خود برد. این کارها با دستان پرتوانمند شما متخصصان متعهد انجام شده است و دست همه شما عزیزان را با افتخار میبوسم چرا که شما غیورمردان ثابت کردید که یک سرباز مخلص و پشتیبان ولایت هستید.

وی همچنین با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمن تلاش دارد انتخابات را کمرنگ جلوه دهد؛ چراکه هدفش نابودی کشورمان است و باید مواظب جنگ ترکیبی دشمن باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: