کد خبر: ۹۶۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۸۲
جبهه اصلاحات خراسان شمالی اعلام کرد که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دور ششم خبرگان رهبری فاقد لیست و صادقانه در کنار مردم خواهد بود.

اعلام موضع رسمی جبهه اصلاحات خراسان شمالی در انتخابات ۱۴۰۲به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، روابط عمومی جبهه اصلاحات خراسان شمالی، طی اطلاعیه ای اعلام کرد که متناظر و هماهنگ با جبهه اصلاحات کشور است.

در این اطلاعیه آمده است:

همزمان با روزهایی که یادآور تحقق خواست و اراده بخش بزرگی از ملت ایران برای تغییر حکومت سلطنتی و تشکیل حکومتی از نوع جمهوری بر مبنای رأی و اراده ملت و نیز اسلامی که ضامن کرامت بشر می باشد، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در ایران عزیز در حال برگزاریست.

ضرورت و اهمیت قانون و قانونگذاری بر قوام و دوام جامعه که باید تأمین کننده خیر عمومی با احترام به اصل برابری سیاسی و قاعده رای اکثریت باشد بر وجدان های بیدار پوشیده نیست ولکن در حال حاضر وجود قوانین و نهادهای موازی حق طبیعی و مسلم انتخاب نماینده، نمایندگی و قانونگذاری را ازبخش بزرگی ازجامعه ایرانی سلب و ساقط نموده است

لذا جبهه اصلاحات استان خراسان شمالی متشکل از برخی احزاب با رویکرد اصلاح طلبی متناظر و هماهنگ با جبهه اصلاحات کشور اعلام می دارد، در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دور ششم خبرگان رهبری فاقد لیست بوده و لکن همچنان در کنار مردم صادقانه و امیدوارانه جهت پاسداری و تحقق حقوق مسلم شهروندی پای بر زمین گسترده خداوند خواهد فشرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: