کد خبر: ۹۶۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۱۰۰
فولکس واگن در طول تاریخ خودروسازی خود، اقدامات عجیبی در زمینه تولید خودروهای روباز و بدون سقف انجام داده است؛ مثل شاسی بلند T-Roc با سقف پارچه‌ای و با قابلیت باز شدن. جدیدترین محصول این خودروساز، یک خودروی سدان و چهار در بوده که سقف آن حذف شده است!

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، امیرمسعود عابدین: فولکس واگن برزیل سقف سدان Virtus را که توسط ۳۰ مهندس به مدت ۶ هفته به یک کانورتیبل تبدیل شده بود، برداشته است. این خودرو در اصل یک نسخه سدان از مدل پولو است.

خودرویی چهار در که سقف ندارد! /عکس

این سدان کانورتیبل یک پروژه منحصر به فرد است که به طور خاص برای بازدید رئیس جمهور برزیل، لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا از کارخانه فولکس واگن در سائو برناردو دو کامپو سائوپائولو طراحی شده است.

خودرویی چهار در که سقف ندارد! /عکس

به نظر نمی‌رسد که این خودرو دارای سقف جمع شونده باشد، چرا که هیچ یک از تصاویر منتشر شده، Virtus را با سقف نشان نمی‌دهند. جدا از از دست دادن ستون‌های B و C، این خودرو دستخوش تغییرات اضافی نیز شده است.

خودرویی چهار در که سقف ندارد! /عکس

تیم برزیلی فولکس‌واگن، خودرو را با افزایش فاصله بین دو محور گسترش داد و در نتیجه صندوق عقب جادارتری ایجاد شده است. با این حال، این اصلاح نیاز به تغییر در اندازه مخزن سوخت داشت.
Virtus با سقف باز عجیب و غریب، پنجمین خودروی اصلاح شده توسط فولکس واگن برزیل برای بازدید رئیس جمهور است. این خودرو اکنون در موزه وسایل نقلیه تاریخی واقع در کارخانه قرار خواهد گرفت.

خودرویی چهار در که سقف ندارد! /عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: