کد خبر: ۹۶۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۴۴
پل روگذر شهرک صنعتی سمنان از جمله‌های پروژه‌هایی است که با وجود گذشت سال‌ها از آغاز آن همچون توپی زمان بهره‌برداری و تکمیل نهایی آن از سالی به سال دیگر پرتاب می‌شد، اما گویا انتظار به سر امده است.

تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان پس از ۱۷ سال انتظار افتتاح می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم از سمنان، استان سمنان یک واحد صنعتی بوده که یک هزار و 200 واحد آن در 19 شهرک صنعتی مستقر هستند و قطعاً بیشمار کارگر در این واحدهای صنعتی و تولیدی مشغول به کار هستند و بر اساس آنچه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان عنوان کرده است فقط 15 هزار کارگر در شهرک صنعتی سمنان مشغول به کار هستند.

ورودی شهرک صنعتی سمنان یکی از نقاط حادثه‌خیز بود که قرار بود با احداث این پل مسیر مناسب برای عبور و مرور ایمن کارگران شهرک‌ها فراهم شود، اما این پروژه امسال و پس از 17 سال انتظار با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور افتتاح می‌شود تا گامی در راستای قشر مظلوم کارگر برداشته شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در این باره به خبرنگاران گفت: تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان در ایام الله دهه فجر و همزمان با فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

محمد حسینی‌طباطبایی با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان به ‌طول 2 کیلومتر برای عبور ایمن کارگران این شهرک صنعتی احداث شده است، افزود: با هتمام دولت سیزدهم این پل افتتاح می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه پل شهرک صنعتی سمنان با پیشرفت فیزیکی 65 درصد توسط دولت دوازدهم به دولت سیزدهم تحویل داده شد؛ افزود: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه و با تأمین اعتبار این پروژه مهم عمرانی را آماده افتتاح کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه برای آماده‌سازی این تقاطع غیرهمسطح اعتباری بالغ بر یک هزار و 100 میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: با بهره برداری از این پل علاوه بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز در مسیر مواصلاتی تهران ـ مشهد، ضریب ایمنی تردد رفت و برگشت به شهرک صنعتی سمنان افزایش می‌یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: